اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدیر فرودگاه بجنورد:

برای افزایش پروازهای بجنورد در سال ۹۸ تلاش می‌کنیم

مدیر فرودگاه بجنورد از تلاش برای افزایش پروازهای این فرودگاه در مسیرهای مختلف خبر داد.

برای افزایش پروازهای بجنورد در سال ۹۸ تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مهدی رزاز در مورد برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این فرودگاه برای سال ۹۸ اظهار کرد: با توجه به اینکه درزمینه پروژه‌های عمرانی و کمک ناوبری دیگر کمبودی وجود ندارد و می‌توان گفت بر اساس ظرفیت‌های موجود این فرودگاه اکنون به بلوغ رسیده است، برای این سال تمام تمرکز خود را برای حفظ و افزایش پروازها خواهیم گذاشت.

وی افزود: به این منظور مکاتباتی را با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه انجام داده‌ایم و طی جلسات حضوری با مسئولان استانی و نمایندگان مجلس این قول را گرفته‌ایم که برای افزایش پروازها به‌طور شبکه‌ای در مسیرهای مختلف اقدام شود و علاوه بر این با مشارکت بخش خصوصی نیز به دنبال افزایش پروازها هستیم.

مدیر فرودگاه بجنورد در مورد برنامه‌هایی که برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی در این فرودگاه انجام‌شده است، گفت: تشکیل کارگروه استقبال سفرهای نوروزی و ایجاد سفره هفت سین و تزئین ترمینال و سایر نقاط مجموعه و همچنین استقبال از مسافران نوروزی در اولین پرواز سال جدید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم و طبق این برنامه‌ریزی عمل کردیم.

گفتنی است تنها یک هواپیمایی در سه روز مسیر تهران به بجنورد و بالعکس را طی می‌کند و در نوروز ۹۸ نیز فقط یک رفت‌وبرگشت هوایی به خراسان شمالی انجام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول