اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

در نوروز روی داد

تردد نیم میلیون مسافر نوروزی از مهرآباد

فرودگاه مهرآباد تهران با اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر در نوروز در رتبه نخست خدمت‎رسانی به پرواز‌های نوروزی ۹۸ در سطح کشور قرار گرفت.

تردد نیم میلیون مسافر نوروزی از مهرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس آمار ارسالی از فرودگاه‎های کشور از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۹ فروردین ۹۸، فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از ۵۷۴ هزار مسافر در قالب نشست و برخاست ۴۷۴۹ پرواز بیشترین مسافر نوروزی را داشته است.

پس از مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) با میزبانی نشست و برخاست ۲۰۸۵ پرواز بیش از ۳۴۰ هزار مسافر را از و به مقاصد خارج از کشور اعزام و پذیرش کرده و در رتبه دوم قرار گرفته است و پس از آن فرودگاه مشهد با اعزام و پذیرش بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مقاصد داخلی و خارجی، طی نشست و برخاست ۲۰۶۴ پرواز در جایگاه سوم قرارگرفته است.

همچنین براساس آمار‌های دریافتی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش نزدیک به ۱۲۳ هزار مسافر و میزبانی ۱۱۲۱ پرواز در جایگاه چهارم، فرودگاه اصفهان با اعزام و پذیرش بیش از ۷۷ هزار مسافر در قالب ۶۹۵ پرواز در جایگاه پنجم و فرودگاه اهواز با اعزام و پذیرش نزدیک به ۶۷ هزار مسافر و میزبانی ۶۶۴ پرواز در رتبه ششم فرودگاه‎های کشور در سفر‌های نوروزی قرار گرفته‎اند.

در این روز‌ها پر ترافیک‎ترین روز کاری را فرودگاه مهرآباد داشته است به طوری که در روز ۲۷ اسفند ۹۷، با هدایت ۳۹۳ پرواز بیش از ۴۷ هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول