اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

یادداشت

سال ۹۸ زیربنای دوران جدید انقلاب اسلامی

توجه دادن‌های رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی به مواردی از گذشته و حال برای ساختن آینده انقلاب، این نگاه را می‌رساند که سال ۹۸ نه‌تنها فقط یک سال، بلکه زمانی برای ساخت زیربنای آینده انقلاب اسلامی است.

سال ۹۸ زیربنای دوران جدید انقلاب اسلامی

ورای همه نکات متعدد سخنان رهبر انقلاب که باید تک‌تک موردتوجه و کندوکاو قرار دهیم، آنچه جالب‌توجه بود، توجه دادن ایشان به جایگاه امروز ما با نگاهی به گذشته و تصویرگری از فرداست.

اینکه گذشتگان هزینه مبارزه با طاغوت و جنگ تحمیلی را برای آسایش و امنیت امروز ما پرداختند، ما نیز باید هزینه عزت و استقلال را برای نسل فردا بپردازیم.

اینکه دیروز هواپیما و موشک دشمن بر سر ما فرود می‌آمد و ابزار دفاع و مقابله نداشتیم و تحریممان کرده بودند؛ تجربه کردیم خودکفایی دفاعی را؛ پس عطف به این تجربه، می‌توانیم ازلحاظ اقتصادی هم فردای روز شکوفا و توانمند شویم.

اینکه مواجهه دیروز انگلیس با قاجار و ماجراهای کودتای ۲۸ مرداد را دیدیم، امروز هم بازی دادنمان با حفظ برجام از طریق کانال مالی اینستکس را ببینیم و فریفته نشویم.

اینکه دیروز، اگر تقی زاده در روزگار پهلوی بزک کننده غرب بود، امروز هم تیره تقی زاده‌های مطبوعاتچی هستند که سرخاب سفیداب بر گونه فرتوت غرب می‌مالند.

اینها چراغ راه ما برای طی طریق پیش روست. اما تصویرگری آینده هم افقی می‌گشاید برای تنظیم حرکت صحیح.

پیروزی قطعی در سایه امید صادقانه بر جریان ارتجاع منطقه را در سایه تصاحب تأسیسات موشکی عربستان به‌دست مجاهدان اسلامی در همین راستا می‌توان فهم نمود.

معرفی استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه که در بیانیه گام دوم  بدان‌ها اشاره‌شده است، برای بهره‌برداری به‌منظور رسیدن به فردای معهود نیز لوازم رسیدن به افق تصویر شده است.

رهزن این مسیر، پرداختن به مسائل غیر اولویت‌داری چون برجسته کردن مباحث اختلافی است که نباید موجب مرزبندی بین خودی‌ها شود و عوض آن، باید بر طبل اتحاد در برابر دشمن خارجی کوبید.

نباید ایده کذایی جدایی دین از سیاست برای پیشرفت را پذیرفت و برای ابطال این ادعای ناصحیح، لازم است پیشرفت‌های حوزه هسته‌ای و موشکی و زیستی که به‌دست جوانان مؤمن حزب‌اللهی انجام‌شده را به رخ کشید.

فلذا شایسته است سال ۹۸، با این نگاه طی شود تا بهترین نتایج برای انقلاب اسلامی به عنایت الهی حاصل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول