اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه موقت شهرری مطرح کرد

اهتمام تمام دستگاه‌ها بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب رهبری در سال ۹۸

امام جمعه موقت شهرری با تأکید بر تحقق و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب رهبری در سال ۹۸ گفت: در شهرستان ری هم تمام دستگاه‌ها و مسؤولان برای اجرایی و عملیاتی کردن این بیانیه به خصوص برای توسعه و آبادانی شهر و رونق اشتغال و بازار که زمینه های خوبی وجود دارد، توجه و همت جدی داشته باشند.

اهتمام تمام دستگاه‌ها بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب رهبری در سال ۹۸

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال جدید که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در روزهای اول سال جدید مبنی بر نامگذاری رونق تولید و بیانات ارزشمند ایشان در مشهد مقدس باید همه گویندگان، رسانه‌ها و تریبون‌ها با زاویه و نگاهی که رهبری معظم پرداختن به مسائل نگاه و بپردازند.

وی واژه «مطالبه جدی من» را به عنوان نکته ای مهم تلقی کرد و معتقد بود به کار بردن آن نشان از اهمیتی ویژه دارد که کمتر چنین واژگانی را از رهبری معظم شنیده شده بود و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی پس از هشت سال بهترین الگو در مسائل اقتصادی و معیشتی مطرح و ابلاغ شده که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اینکه به نگاه‌های انقلابی و تحول گرایانه که از جوانان بر می‌خیزد نیازمندیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان نه تنها باید برای رفع تحریم کاری کنند بلکه دشمنان را باید در مسیری ببرند و در ایستگاهی متوقف کنند که فکر تحریم در سر آن‌ها رخنه نکند.

حجت الاسلام ابراهیمی جوانان دیروز را پشت سر امام راحل(ره) به عنوان موتور حرکت نام برد و افزود: مسؤولان باید زمینه حضور و ایفای نقش جوانان را فراهم کنند و جوانان هم آتش به اختیار باید وارد میدان عمل شوند.

وی غرب زدگی، غرب گرایی و نگاه به اروپا و غرب را مهم‌ترین مشکل و معضل جامعه عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها با نگاه‌های غرب گرایانه خارج مرزها را برای کمک به حل معضلات جاری تشخیص می‌دهند و فکر می‌کنند درمان دردهای ما به دست آن‌ها خواهد بود و با این اشتباه بزرگ اعتماد به غرب و اروپا از جوانان و ظرفیت‌های داخلی غافل شده‌اند.

امام جمعه موقت شهرری رونق تولید را برای رونق بازار، کالای ایرانی، اشتغال و کارآفرینی را نیاز ضروری کشور برشمرد و ابراز داشت: با تحقق و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب رهبری در سال ۹۸ مشکلات جامعه حل خواهد شد که در شهرستان ری هم تمام دستگاه‌ها و مسؤولان برای اجرایی و عملیاتی کردن این بیانیه به خصوص برای توسعه و آبادانی شهر و رونق اشتغال و بازار که زمینه های خوبی وجود دارد، باید توجه و همت جدی داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی زائر پذیری را یکی از ظرفیت‌های مهم ری دانست و بیان کرد: برای زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سایر امامزادگان این شهرستان از اقصی نقاط وارد ری می‌شوند که از زائران باید به خوبی و کرامت پذیرایی شود که موجب رونق شهر خواهد بود.

وی در خطبه‌های اول نماز جمعه ضمن تبریک ایام رجبیه و فرارسیدن سال نو و اشاره به مناسبت‌های مهم ماه رجب، یادآور شد: در دعایی که در لحظه تحویل سال می‌خوانیم از خدا می‌خواهیم سال جدید را به دور از اشتباهات و کمبودهای گذشته آغاز کنیم و از هر کار زشت، منکر و تجاوز به آبروی دیگران پرهیز کنیم و زندگی روزمره ما را نباید از یاد خدا غافل کند و هر روزی که به یاد خدا معصیت نشود عید خواهد بود و شنیدن موعظه الهی برای نجات از غفلت بسیار مؤثر است.
انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/الف40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول