اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارس گزارش می‌دهد

شب آرام اصفهان در چهارشنبه آخر سال بدون حادثه و تلفات

چهارشنبه‌ پایان سال در سال‌های اخیر بیشتر به چهارشنبه‌سوزی معروف شده که با حوادث دلخراشی همراه بوده اما اصفهان این شب را آرام سپری کرد.

شب آرام اصفهان در چهارشنبه آخر سال بدون حادثه و تلفات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شب چهارشنبه آخر سال بر اساس یک سنت قدیمی دلیلی برای دور هم جمع شدن و شادی خانواده‌ها بوده اما هر ساله شادی چندین خانواده با بی‌احتیاطی به غم تبدیل می‌شود.

شب چهارشنبه آخر سال در این سال‌ها بیشتر به چهارشنبه‌سوزی معروف شده با حوادث دلخراشی همراه بوده اما گزارش مسؤولان مربوطه حاکی از آن است که اصفهان چهارشنبه آخر سال آرامی را داشته است.

کاهش 40 درصدی مأموریت‌های اورژانس

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 34 گزارش به این سازمان رسیده است که یک اعزام پیش‌بیمارستانی و 3 اعزام بین بیمارستانی از کاشان و فلاورجان تنها گزارشات منجر به بستری در استان بودند و 30 نفر مراجعه کننده دیگر نیاز به درمان نداشتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: کل حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال از ابتدای اسفند امسال 53 مورد بوده که در مقایسه با 91 مورد در سال گذشته کاهش 40 درصدی را نشان می‌دهد.

شب گذشته در ارتباط با چهارشنبه‌سوری هیچ حادثه‌ای نداشته‌ایم

محسن گلابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان عنوان کرد: شب گذشته در ارتباط با چهارشنبه‌سوری هیچ حادثه‌ای نداشته‌ایم ‌که نشان می‌دهد مردم به هشدارهای آتش‌نشانی و ایمنی خودشان اهمیت می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان به فعالیت‌های آموزشی این سازمان اشاره کرد و گفت: کارکنان آتش‌نشانی با حضور در 400 مدرسه آموزش‌های مورد نیاز در این رابطه را ارائه کردند.

وی در ارتباط با آمادگی این سازمان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی تصریح کرد: ماموران آتش‌نشانی از شب گذشته در دو نقطه باغ فدک که 153 تخته چادر برپا شده است و ورزشگاه ولایت مستقر شده و از همه چادرها بازدید کردند.

گلابی ادامه داد: همه هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و منازل استیجاری معرفی شده از سوی اتحادیه املاک بررسی شدند و به کلیدداران آموزش داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان به استفاده از نیروهای داوطلب برای اولین بار اشاره کرد و گفت: امسال 150 نفر از کارکنان آتش‌نشانی و نیروهای داوطلب در سطح شهر خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی افزود: با جاری شدن آب زاینده‌رود اکیپ‌هایی در حاشیه زاینده‌رود به صورت گشت‌زنی و ثابت در کنار اکیپ غواصان آتش‌نشانی فعالیت می‌کنند و اکیپ کوهنوردی آتش‌نشانی در کوه صفه مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/63058/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول