اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان:

خدمت در جمعیت هلال احمر فارغ از جبهه بندی‌های سیاسی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر امری مقدس و فارغ از هرگونه سیاسی کاری و جبهه بندی‌های سیاسی است.

خدمت در جمعیت هلال احمر فارغ از جبهه بندی‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت و شورای معاونین این جمعیت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خدمت در جمعیت هلال احمر امری مقدس و فارغ از هرگونه سیاسی کاری و جبهه بندی‌های سیاسی است.

وی تصریح کرد: خدمات جمعیت هلال احمر تلاش‌های ارزشمندی در راستای جلب رضایت خداوند است و کسی که رضایت خداوند را جلب کرده، قطعا قلب‌های مردم را نیز بدست آورده است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی خدمات دارویی و توانبخشی جمعیت هلال احمر را نقطه عطفی در بخشیدن اطمینان خاطر و قوت قلب به مردم بیمار نیازمند دانست و خاطرنشان کرد: هلال احمر در حوزه‌های مختلف به ویژه در بحث کاستن آلام بشری موفق عمل کرده است.

وی افزود: جوان پسند بودن جمعیت هلال احمر یکی از ویژگی‌های این جمعیت است که ظرفیت و فرصت مناسبی برای جذب جوانان بعنوان آینده سازان و سرمایه های اصلی این مملکت را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: بعنوان یک رسالت فرهنگی اسلامی تفکر و تعالیم اسلامی باید در برنامه‌های جمعیت نهادینه شود و جوانان و نوجوانان با بینش اسلامی و قرآنی به انجام فعالیت‌های بشردوستانه اجتماعی بپردازند.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز و حضور گسترده هموطنانمان در استان کردستان، گفت: تعامل و هماهنگی نهادهای امدادرسان در راستای پوشش حوادث احتمالی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ارگان‌ها و سازمان‌های کمک‌رسان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود:استان کردستان یکی از استان‌های مهمانپذیربا جاذبه‌های گردشگری زیبا است و ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش جمعیت هلال احمر و برنامه‌های انساندوستانه آن به مردم و گردشگران استان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان جمعیت هلال احمر را یک نهاد عام‌المنفعه با برخورداری خیل عظیمی از مردم شامل طیف‌های مختلف سنی برشمرد و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در انجام ماموریت‌های امدادی باید آموزه‌های اسلامی و دینی را مدنظرداشته و با تبعیت از یک هویت دینی فاخر به انجام عملیات‌های امدادی بپردازند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول