اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

روسیه، نشست ضد ایرانی لهستان را «بی‌ارزش» خواند

نماینده روسیه در سازمان ملل ضمن تکرار مخالفت مسکو با مواضع ضد ایرانی آمریکا، نشست دو روزه واشنگتن در ورشو لهستان را بی ارزش خوانده است.

روسیه، نشست ضد ایرانی لهستان را «بی‌ارزش» خواند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نماینده روسیه در سازمان ملل بعد از پایان نشست ضد ایرانی در «ورشو» پایتخت لهستان، این نشست را بی ارزش خواند و مخالفت مسکو با مواضع ضد ایرانی واشنگتن را تکرار کرده است.

به گزارش «آسوشیتدپرس»، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل در جمع خبرنگاران در مقر این سازمان به سوالی درباره نشست ضد ایرانی لهستان و موضع مسکو درباره آن پاسخ داد.

این مقام روس تاکید کرد که کشورش به دلیل مخالفت با مواضع آمریکا در قبال ایران، در این نشست شرکت نکرد.

نبنزیا نشست ضد ایرانی لهستان را فاقد ارزش خواند و گفت: «ایجاد ائتلاف علیه کسی یا کشورهایی و در این مورد خاص علیه ایران، کمکی به حل مسائل بسیاری که خاورمیانه با آنها روبرو است، کمکی نمی‌کند و این، روشی نادرست است».

نشست ضد ایرانی در ورشو لهستان، چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 بهمن) با حضور معاون رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا برگزار شد و طی این نشست، مقام‌های واشنگتن بر لزوم همراهی کشورها با مواضع ضد ایرانی واشنگتن تاکید کردند و از کشورهای اروپایی به دلیل مخالفت با این مواضع انتقاد کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول