اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

پیگیری سوژه دانشجویان: برگزاری کنسرت مختلط در دانشگاه زنجان

فارس من/ مقوله ای به عنوان کنسرت در دانشگاه نداریم

معاون فر هنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: طبق قانون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقوله‌ای به عنوان کنسرت در دانشگاه‌ها نداریم.

فارس من/ مقوله ای به عنوان کنسرت در دانشگاه نداریم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، فارس من سامانه‌ای است که مردم می‌توانند از طریق آن مشکلات خود را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس به پیگیری آن از مسؤولان بپردازند.

در این سامانه دانشجویان خواستار پیگیری برگزاری کنسرت مختلط در دانشگاه زنجان شدند، خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، این مشکل را از معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم پیگیری کرد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه اجرای کنسرت به معنای واقعی کلمه در دانشگاه ممنوع است، گفت: طبق قانون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقوله ای به عنوان کنسرت در دانشگاه‌ها نداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در چهارچوب قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  برگزار شود، افزود: به طور کلی در برگزاری جشن‌هایی که در دانشگاه ها برپا می شود نباید اجرای کنسرت به معنای واقعی کلمه انجام شود.

غفاری اضافه کرد:  فضاهای آموزشی که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند مجاز به اجرای کنسرت نبوده و برگزاری کنسرت ممنوع و غیر قانونی است البته باید به این نکته اشاره کنم که اجرای موسیقی سنتی در قالب گروه های دانشجویی در چهارچوب قوانین و مقررات مجاز است.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون ما با چنین موضوعی در دانشگاه روبرو نبوده ایم، گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی به خصوص دانشگاه ها با رعایت قوانین و مقررات حاکم بر فضای آموزشی انجام می شود و تا کنون با مورد خاصی مانند اجرای کنسرت روبرو نبودیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول