اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رضایی در جمع خبرنگاران؛

سیاست‌های کلی بر اساس قانون اساسی شیرازه اصلی اداره کشور است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست‌های کلی بر اساس قانون اساسی شیرازه اصلی اداره کشور است و در تمام امور باید حاکمیت داشته باشد تا به یکپارچگی برسیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم، به پیشرفت سرعت بخشیم و آرمان‌های ملی را تحقق بخشیم.

سیاست‌های کلی بر اساس قانون اساسی شیرازه اصلی اداره کشور است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در حاشیه دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی اظهار داشت: سیاست‌های کلی بر اساس قانون اساسی شیرازه اصلی اداره کشور است و در تمام امور باید حاکمیت داشته باشد تا به یکپارچگی برسیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم، به پیشرفت سرعت بخشیم و آرمان‌های ملی را تحقق بخشیم.

وی افزود: در دوره جدید ابلاغ مقام معظم رهبری باید به تحول برسیم. دو سال است این تحولات را شروع و سه بخش مجمع را یکی کردیم و از نظر محتوایی تلاش کردیم تعامل مجمع و نخبگان و مردم را بیشتر کنیم. مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از راه‌های تعامل بخشی است.

رضایی گفت: مساله نظارت برای ما بسیار جدی است، تعداد زیادی از قوانین مورد نظارت قرار گرفته ولی با شکل جدید تلاش می‌کنیم حیطه نظارت را بیشتر کنیم تا سیاست‌ها تحقق یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول