اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

احداث شهرهای جدید ثمره انقلاب اسلامی است/ تأمین زیرساخت‌های اساسی پردیس در اولویت است

مدیرعامل شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید کشور با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌های اساسی پردیس در اولویت است گفت: شهرهای جدید و سیاست ایجاد این شهرها از ثمرات انقلاب اسلامی است که پس از ۴ دهه تلاش به ثمر نشسته است.

احداث شهرهای جدید ثمره انقلاب اسلامی است/ تأمین زیرساخت‌های اساسی پردیس در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حبیب‌الله طاهر‌خانی مدیرعامل شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های پردیس و مطالعات فاز ۲ قطار برقی تهران-پردیس، اظهار داشت: شهرهای جدید و سیاست ایجاد این شهرها از ثمرات انقلاب اسلامی است که پس از ۴ دهه تلاش به ثمر نشسته و یکی از آن‌ها شهر پردیس است.

وی با بیان اینکه پردیس برای اسکان بخش عظیمی از شهروندان ساخته شده و در این شهر امروز بیش از ۱۰۰هزار نفر ساکن هستند، افزود: پردیس نیازمند زیرساخت‌هایی از جمله مترو است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌های اساسی پردیس در اولویت است، ادامه داد: آزادراه تهران پردیس با مشارکت شرکت عمران ساخته شده و با اسکان جمعیت زیاد در پردیس امکان دسترسی به تهران را با مشکل مواجه می‌کند.

طاهر‌خانی با بیان اینکه ۲۰۰ هکتار اراضی جدید برای ساخت مسکن آماده‌سازی می‌شود، تصریح کرد: نظام عرضه مسکن این‌گونه فعال می‌شود و با استفاده از ظرفیت شهرهای جدید در پردیس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اتمام مسکن مهر از تمام منابع داخلی استفاده می‌کنیم، ادامه داد: امیدوارم با حمایت‌ مسؤولین در سال ۹۸ در شهرپردیس و دیگر شهرها اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول