اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی:

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور نیازمند تکمیل امکانات زیرساختی است

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، با بیان اینکه ۹۰۰ هزار واحد مسکن مهر باید در کشور فعال شود، گفت: ۲۰۰ هزار واحد نیازمند تکمیل امکانات زیرساختی است.

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور نیازمند تکمیل امکانات زیرساختی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اصغری مهرآبادی امروز در جلسه شورای مسکن استان گیلان با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی بدون کمک دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری‌ها قادر به حل مشکلات مسکن مهر نیست، اظهار کرد: رئیس‌جمهور بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ تأکید دارد و بر اساس تعهداتی که بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، سعی داریم با توجه به همه منابع و ظرفیت‌های موجود در زمینه اتمام پروژه‌های مسکن مهر کشور گام برداریم.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی برای پیگیری روند ساخت و توسعه پروژه‌های مسکن مهر بسیار راهگشا است، افزود: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی در کنار سفرهای استانی ضمن برطرف شدن مشکلات پروژه‌های مسکن مهر، زمان‌بندی لازم برای اتمام آن‌ها نیز صورت‌جلسه می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، با تأکید بر اینکه باید مشکلات مسکن مهر دسته‌بندی و از ظرفیت‌های استانداری‌ها برای اقدام به‌ موقع پروژه‌های مسکن مهر استفاده شود، گفت: استانداری‌ها و دستگاه اجرایی به‌ عنوان بازوان دولت در راستای اتمام پروژه‌های مسکن مهر نقش بسزایی دارند و پیشرفت‌های خوبی نیز تاکنون حاصل‌ شده است.

اصغری مهرآبادی بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه‌های بدون معارض مسکن مهر در کل کشور تأکید کرد و گفت: باید پروژه‌های بدون معارض مسکن مهر در کشور هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و برای مابقی پروژه‌هایی که مشکلات و موانعی دارند، رایزنی‌هایی با مجلس و سایر دستگاه نظارتی صورت گرفته تا موانع آن‌ها سریعاً برداشته شود.

وی بر تشکیل فوری شوراهای مسکن مهر در استان‌های کشور تأکید کرد و گفت: این شورا با توجه به تفویض اختیاراتی که به آن‌ها می‌شود، باید فرآیند بررسی و احصای موانع موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها را بررسی و هرچه سریع‌تر پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های تعاونی وزارت راه و شهرسازی مساعدت‌های کافی صورت گرفته اما برای طرح‌های خودمالکی امکان تخصیص اعتبار از محل منابع عمومی وجود ندارد، افزود: در لایحه بودجه سال ۹۸ اعتباراتی برای اتمام مسکن مهر در نظر گرفته‌ شده و از شورای مسکن استان انتظار داریم، تمامی مشکلات و اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را به‌ صورت دقیق بررسی و احصاء کنند و در اسرع وقت به این دستگاه گزارش دهند.

وی همچنین بر فعال شدن حدود ۹۰۰ هزار پروژه مسکن مهر در کل کشور تأکید کرد و افزود: طبق برآوردهای انجام‌شده در حال حاضر حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور وجود دارند که تکمیل امکانات زیرساختی آن‌ها از ضروریات است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول