اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دری در مراسم افتتاح اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی علوم فضایی:

آزمایشگاه دانشگاه علوم فضایی فرصت تجربه‌اندوزی است

معاون آموزش متوسطه آموزش پرورش شهر تهران گفت: خاستگاه اصلی آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی علوم فضایی فرصتی برای تجربه‌اندوزی دانش‌آموزان شهر تهران است.

آزمایشگاه دانشگاه علوم فضایی فرصت تجربه‌اندوزی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس، پانته‌آ دری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران  در مراسم افتتاح اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی علوم فضایی گفت: این آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی علوم فضایی باید دانش‌آموزان ما را برای استعدادهایشان شکوفا کند، در واقع ماموریت این آزمایشگاه‌ها تبدیل علم دانش‌آموزان به دانش عملیاتی است.

وی افزود: چشم‌اندازی که ما برای فعالیت دانش‌آموزان در آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی علوم فضایی در نظر گرفته‌ایم این است که در آینده نزدیک شاهد آن باشیم که نیازهای کشور توسط این دانشمندان کوچک برطرف شود.

دری اضافه کرد: باید پژوهش سراها و آزمایشگاه‌های دانش آموزی علوم فضایی به حمل و نقل جدید فکر کنند، ما در آزمایشگاه دانش‌آموزی علوم فضایی در پژوهش سرای امیر کبیر در حوزه دریایی هم فعالیت‌های بسیار خوبی داریم. این در حالی است که باید از فعالیت‌های این آزمایشگاه و پژوهش سراها نه تنها پشتیبانی علمی کرد بلکه باید با برنامه‌ریزی و همچنین ارائه خدمات بیشتر به دانش‌آموزان در دهه پنجم انقلاب شاهد دستاوردهای فراوانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه مدیریت پژوهش محور و بر اساس سند تحول بنیادین باید تفکر و پژوهش را توسط انجمن‌های دانش‌آموزی برای آنها ایجاد کرد تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی و فضایی بسیاری باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول