اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راهداری خلخال:

راه 127 روستای خلخال بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: 127 جاده روستایی خلخال بازگشایی شد.

راه 127 روستای خلخال بازگشایی شد

محمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل در حاشیه بازدید از محورهای روستایی شهرستان خلخال اظهار کرد: بارش برف سنگین در دو روز گذشته راه بیش از 140 روستا در شهرستان خلخال را مسدود کرده بود که راه بیش از 127 روستا تا کنون بازگشایی شده و عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط روستایی امکان فعالیت دستگاه لودر و گریدر امکان نداشت که با استقرار بولدزر این مسیرها در حال بازگشایی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال تصریح کرد: بیش از 35 دستگاه ماشین‌آلات راهداری هم اکنون در بیش از 700 کیلومتر از راه‌های روستایی ، فرعی و اصلی حضور دارند و به صورت شبانه‌روزی با عشق خدمت در تمامی مسیرها به در راه‌ماندگان و گرفتاران برف وکولاک کمک کردند.

قربانی ارتفاع برف در مناطق خارج از شهر و مسیرهای روستایی را بیش از 60 سانتی‌متر اعلام کرد و ادامه داد: سطح بارش در ارتفاعات بیشتر است و امید می‌رود تا آخر وقت فردا تمامی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

قربانی گفت: در حال حاضر راه 13 روستا در سه بخش مرکزی، شاهرود و خورش‌رستم مسدود است که راهداران در منطقه حضور دارند و عملیات تا بازگشایی نهایی  ادامه خواهد یافت. 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول