اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده نوبخت به کشاورزان جنوب کرمان نسبت به امهال وام‌ها

معاون رئیس جمهور در پاسخ به گلایه کشاورزان جنوب کرمان از عدم اجرای مصوبه امهال وام کشاورزان گفت: روز شنبه مجوز امهال وام‌های کشاورزی جنوب کرمان صادر می‌شود.

وعده نوبخت به کشاورزان جنوب کرمان نسبت به امهال وام‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور در سفر به شهرستان عنبرآباد از  بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی عنبرآباد بازدید کرد و بنا به گفته ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، این بیمارستان در چهار بلوک طراحی شده که بلوک اول و دوم تکمیل شده و حدود 11 هزار متر مربع مساحت این پروژه است.

وی اظهار کرد: این پروژه حدود ۶۵ میلیارد تومان هزینه برای ادامه ساخت نیاز دارد و طی سه سال به اتمام می‌رسد.

در حاشیه این سفر یکی از کشاورزان جنوب کرمان ضمن انتقاد از معاون رئیس جمهور گفت: امهال وام‌های کشاورزی جنوب استان در هاله‌ای از ابهام هست، حدود 20 سال است که این منطقه حشکسالی دارد و باید به جنوب استان کرمان توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: کشاورزان جنوب کرمان از بانک کشاورزی گله دارند چرا بانک کشاورزی این پروژه را انجام نمی‌دهد.

برخوری مدیر جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان نیز اظهار داشت: سهم استان کرمان از استمهال وام‌های کشاورزی ۱۷۰ میلیارد تومان و سهم جنوب استان ۸۰ میلیارد است که رقم پایینی محسوب می‌شود.

معاون رئیس جمهور در این ارتباط بیان داشت: ما مصوب کردیم هر آنچه که بدهی کشاورزان است باید  پرداخت شود و این سهمیه‌بندی که وجود دارد اگر کم هست با ما حساب شود و نباید از جیب کشاورزان خرج شود.

وی گفت: روز شنبه در تهران با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس، این موضوع را بررسی و به طور ویژه به این منطقه توجه می‌کنیم و روز شنبه مجوز امهال وام‌های کشاورزی جنوب کرمان صادر می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول