اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس خبر داد

پرداخت وام‌های اشتغالزایی با کارمزد 6 درصد در شرق کرمان

نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: وام‌های اشتغالزایی با کارمزد 6 درصد به افراد جویای کار پرداخت خواهد شد.

پرداخت وام‌های اشتغالزایی با کارمزد 6 درصد در شرق کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه امروز در همایش آبیاری نوین در ریگان اظهار کرد: بسیاری  از قنوات شهرستان خشکیده‌اند که اجرای سیستم‌های نوین در این شهرستان از ضروریت‌ها است.

نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ذخایر آبی که میلیون‌ها سال طول کشیده است تا ذخیره‌سازی شود استفاده بهینه صورت گیرد، بیان کرد: کشاورزان از سیستم‌های کم فشار استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری تحت فشار از لحاظ منابع نداریم، اظهار کرد: زمین‌هایی که سند کشاورزی ندارند با گواهی جهاد کشاورزی، سیستم آبیاری نوین را اجرا کنند.

نیکزادی‌پناه با اشاره به اینکه  کشاورزان به کشت گلخانه روی آورند، افزود: در کنار کشاورزی باید دامپروری و همچنین کشت گیاهان دارویی را در این منطقه رونق دهیم تا شاهد رونق اقتصادی در شرق استان باشیم.

نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تلاش ما این است که قیمت خرما را به عنوان  پایه 15هزار تومان حفظ کنیم، اظهار کرد: با تمام توان به مردم خدمت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان‌های شرقی استان کرمان دو برابر شده است، عنوان کرد: بیش از 6 هزار تن قیر رایگان در اختیار دهیاری‌های شهرستان‌های شرقی استان قرار گرفته است

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول