اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نخستین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران برگزار شد

نخستین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران در محل تالار وزارت کشور برگزار شد.

نخستین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نخستین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران  با حضور ۳هزار دانش آموخته این دانشگاه در محل تالار وزارت کشور برگزار شد.

فرامرز اکرمی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شرق استان تهران در ابتدای این مراسم گفت: این مراسم فرصتی را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند تا از آخرین نو آوری‌ها، دستاوردها  و تحولات علمی و کاربردی دانشجویان این دانشگاه استفاده کنند.

اکرمی اضافه کرد:در این آیین تجلیل، تفاهم‌نامه‌های مختلفی با بخش‌های دولتی و خصوصی با هدف گسترش فعالیت دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی به امضاء خواهد رسید و در حاشیه این مراسم نمایشگاه دستاوردهای دانش آموختگان بر پا شده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی شرق استان تهران اظهار داشت: ثروت و سرمایه حقیقی ملی در حقیقت و به معنای واقعی کلمه دانشجویان و قشر دانشگاهی هستند که هر اتفاق علمی و پژوهشی وپیشرفتی در سطح کشور اتفاق می افتد از سوی این افراد فرهیخته است.

وی افزود: اگر در حوزه توانمندی دانشجویان فعالیت‌های گسترده صورت گیرد بدون شک در کمترین زمان و در آینده روشن شاهد ارتقاء سطح علمی و به خصوص مهارتی دانشجویان در حوزه های کارآفرینی؛ هوا فضا و انرژی هسته ای و غیره خواهیم بود.

اکرمی ادامه داد: جمهوری اسلامی در طول چهل سال پس از انقلاب، شاهد پیشرفت های علمی بسیاری بوده است که نتایج آن برای عموم مردم و همچنین دانشگاهیان قابل تامل است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در این مراسم گفت: دانشگاه علمی کاربردی در توسعه و پیشرفت کشور سهم قابل توجهی دارد که با ارتقاء این دانشگاه شاهد افزایش تولید علم در فن آوری های مهم خواهیم بود.

عارف افزود: برای ایجاد تحول اساسی در نظام اداری باید از ابزار نظام علمی ؛کاردانی و مهارتی استفاده شود و این در حالی است که من به نیابت از دولت از برنامه ارتقاء دانشگاه علمی کاربردی حمایت می کنم.

بر اساس این گزارش سوگند نامه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در این مراسم خوانده شد و دانشجویان در این سوگندنامه با یکدیگر پیمان بستند تا مهارت های خود را برای ارتقاء کشور استفاده کنند.

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول