اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سرسنگی در گفت وگو با فارس تشریح کرد

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران با ارائه دستاوردهای چهل ساله

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت : سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه تهران در دو سطح در قالب ارائه دستاوردهای دانشگاه در سه بخش ترویجی ، فرهنگی و تبلیغاتی برگزار می شود.

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران با ارائه دستاوردهای چهل ساله

 مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تمام معاون‌های فرهنگی پردیس‌ها و دانشکده های دانشگاه ها در تدوین برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت دارند ، گفت: سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه تهران در دو سطح در قالب ارائه دستاوردهای علمی در سه بخش ترویجی، فرهنگی و تبلیغاتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در سطح اول  تمامی دانشکده و پردیس های دانشگاه ها به صورت مجزا برنامه های متنوع و مختلفی را در قالب دستاوردهای علمی  دانشگاه را در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند به طوری که در نخستین گام در زمان‌بندی منظم به مباحث و مسائل انقلاب و ترویج آن می پردازند و از سوی دیگر با برنامه های فرهنگی به زاوایای مختلف پیروزی انقلاب و دستاوردهای علمی در طول چهل سال گذشته خواهند پرداخت و از طرفی در سومین گام نیز با فعالیت های تبلیغاتی در سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی ایران سهیم خواهند بود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به سطح دوم برنامه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: دانشگاه تهران در سطح دوم از برنامه های ستاد هم‌اندیشی پیروزی انقلاب اسلامی به طور متمرکز چندین برنامه را اجرا خواهد کرد که در یک بخش با ایجاد نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای دانشگاه تهران در طول چهل سال از پیروزی انقلاب می پردازد اما در بخش دیگری سلسله نشست ها و جلسات نقد و نظر پیرامون چهل سالگی انقلاب در تقسیم بندی فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

سرسنگی با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران اضافه کرد: امسال باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری در اهمیت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه های مختلفی شامل شعر خوانی ، تئاتر و پخش فیلم های مربوط به انقلاب برگزار خواهد شد این در حالی است که یک برنامه رسمی در تالار علامه امینی اجرا می شود.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاهی از چهل سال انتشارات دانشگاه تهران برپا خواهد شد این در حالی است که نمایشگاهی از تشکل های دانشجویی نیز برگزار می شود که دبیران تشکل های اسلامی ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ، بسیج اساتید و کارکنان و معاونان فرهنگی پردیس ها و دانشکده ها با انسجام و اتحاد برنامه ها را اجرا می کنند.

حجت عابدی اصل

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول