اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

قطب الدین صادقی در گفت‌وگو با فارس:

تئاتر بستر محتوایی مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار است

نویسنده و کارگردان تئاتر عنوان کرد: فرهنگ ایثار در لایه‌های متعدد فرهنگ اجتماعی و مذهبی و تاریخی ما وجود دارد و برپایی جشنواره‌هایی در این عرصه بستر محتوایی خوبی در عرصه تئاتر است.

تئاتر بستر محتوایی مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار است

قطب‌الدین صادقی نماینده هیئت داوران درذ جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر که به تازگی در رامسر برگزار شده است، به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: خوشبختانه آثاری که در این جشنواره برای عموم ارائه شده بود بستر محتوایی خوبی به لحاظ فرهنگ ایثار و شهادت و آموز‌ه‌هایی از این دست داشت.

وی با اشاره به نگاه‌های مختلف و متنوع و خلاقیت در آثار نمایشی در عرصه ایثارگران اظهار داشت: یکی از اتفاقات جالب این دوره از جشنواره تنوع در گونه‌های نمایشی بود که در آثارش نیز هویدا است.

صادقی در ادامه یادآور شد: فرهنگ ایثار در لایه‌های متعدد فرهنگ اجتماعی و مذهبی و تاریخی ما وجود دارد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه آثار جشنواره تئاتر ایثار دارای کیفیت بالایی است، گفت: برخی آثار این جشنواره ارزش حرفه‌ای و زیبایی‌شناسی بالایی داشت و به نظرم قادر به رقابت با آثار نمایشی حرفه‌ای در تهران هستند.

وی در پایان گفت: کارهای این جشنواره آماتور نبود و جنبه‌های حرفه‌ای خوبی داشت و به آینده این گروه‌ها می‌توان به طور جدی امیدوار بود؛ چه این کیفیت از تحصیلات آکادمیک به دست آمده باشد و چه حاصل تجربه باشد اتفاق امیدوارکننده‌ای است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول