اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

فارس گزارش می‌دهد

تغییرات در فرابورس به مدیران ستادی رسید/حضور یک زن در میان 4 معاون

تازه‌ترین خبرها از فرابورس حاکی از جابه جایی مدیران این بازار و تغییرات جدید در میان معاونت‌ها دارد.

تغییرات در فرابورس به مدیران ستادی رسید/حضور یک زن در میان 4 معاون

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس، نگاهی به ساختار جدید مدیران ستادی و معاونت‌های فرابورس ایران نشان می‌دهد، امیر هامونی مدیر عامل کنونی این بازار با تغییر چهار معاونت ، اشخاص جدیدی را در ترکیب مدیران خود گنجانده است.

بر این اساس افسانه اروجی ، به عنوان معاون بازار فرابورس و سید مهدی علم الهدی به عنوان معاون اجرایی این بازار در کنار رضا غلامعلی پور به عنوان معاون پذیرش و بازار یابی و همچنین بهنام محسنی به عنوان معاون بازارهای خارج از بورس و سرپرست معاونت توسعه تکنولوژی در ساختار معاونان مدیر عامل فرابورس ایران قرار گرفته‌اند.

پیش از این افسانه اروجی ، مدیر عملیات بازار و اعضای فرابورس بود که با ارتقای شغلی جایگزین بهنام محسنی در سمت معاون بازار و نظارت بر ناشران فرابورسی شده است.

غلامعلی پور نیز در سمت معاونت توسعه بازار،علم الهدی در سمت معاونت پذیرش و ناشران و محسنی در سمت معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس مشغول به کار بوده‌اند.

با کنار رفتن علیرضا توکلی از مدیریت ابزارهای نوین مالی فرابورس و اشتغال در یک شرکت تأمین سرمایه ، ندا بشیری جایگزین وی شده است.

 سارا سادات اخلاقی نیز به عنوان مدیر پذیرش و نرگس احمدی در سمت مدیر مالی فرابورس معرفی شده‌اند.

سروش خواجه حق وردی اما در سمت مدیر نظارت و بازرسی در کنار علی خیر اندیش مدیر اداری و منابع انسانی، سید جلال سیدی سرپرست حسابرسی داخلی و احسان هراتی سرپرست فناوری اطلاعات قرار گرفته‌اند.

در میان روسای اداره‌های فرابورس نیز هم اکنون مهسا توکلی به عنوان رییس اداره امور بین الملل ، سمانه حیدری به عنوان رییس اداره حسابداری، شیوا شریفیان به عنوان رییس اداره بازار سوم و حسن نظام دوست به عنوان رییس اداره نهادهای نوین مالی در کنار ابراهیم دیانتی نسب به عنوان سرپرست اداره امور قراردادها ، سید محمد علی رحیمی به عنوان سرپرست اداره پشتیبانی و در نهایت زهرا زارع به عنوان سرپرست اداره نظارت بر ناشران فرابورس در این ساختار جدید مدیریتی تعریف شده‌اند.

از نکات قابل تامل اینکه در ترکیب جدید 21 نفره مدیران ستادی و معاونان فرابورس ایران ، نزدیک به 50 درصد این ساختار در اختیار زنان قرار گرفته است.

در این ترکیب جدید مدیریتی، امیر هامونی همچنان مدیر عامل فرابورس ایران است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول