اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری پلیس 3 استان انجام شد

انهدام 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام دو باند مسلح قاچاق مواد مخدر با همکاری پلیس سه استان خبر داد و گفت: در این دو عملیات، بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد.

انهدام 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، یک تن و 150 کیلوگرم تریاک از دو باند قاچاق مواد مخدر کشف کردند.

وی اظهار داشت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با استان کرمان، 435 کیلو و 500 گرم تریاک و با شهرستان ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان، 714 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با تحقیق و اقدام‌های خاص و اطلاعاتی پلیس، سرنخ‌هایی از فعالیت دو باند مسلح در خصوص قاچاق محموله‌های سنگین مواد مخدر از شرق به نقاط مرکزی کشور به دست آمد و با پیگیری‌های گسترده مأموران پلیس، اعضای این دو باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با انهدام این دو باند قاچاق مواد مخدر، 6 قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل‌توجهی فشنگ کشف شد.

قاسمی، هدایت لحظه‌به‌لحظه اطلاعاتی، عملیات منسجم، برنامه‌ریزی هدفمند و هدایت‌شده را عامل موفقیت در این عملیات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: عزم ملی و نقش‌آفرینی تمام نهادها و سازمان‌ها و آحاد مردم در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و بی‌توجهی به این مهم، زمینه‌ساز بروز انواع جرائم و ناهنجاری‌هاست.

قاسمی گفت: پلیس در سراسر کشور به‌منظور مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تعامل درون‌سازمانی خود را تقویت کرده و اکنون این تعامل در اوج قرار دارد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول