اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس:

جاده کامیاران به مریوان خرداد 98 به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم مریوان و سروآباد از افتتاح پروژه جاده مواصلاتی کامیاران به مریوان در خرداد ماه سال 98 خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه شاهد رفع بخش دیگری از دغدغه‌های زیرساختی مردم منطقه خواهیم بود.

جاده کامیاران به مریوان خرداد 98 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، منصور مرادی ظهر امروز در مراسم اتمام حفاری تونل باغان در محور سنندج به مریوان اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات این پروژه شاهد افتتاح این طرح زیرساختی در سال 98 باشیم.

وی افزود: پروژه کامیاران به مریوان نیز یکی دیگر از پروژه‌های زیرساختی است که خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی اعلام کرد: پروژه مسیر مریوان به کرمانشاه نیز تا دو سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید و تنها 10 کیلومتر این مسیر به همراه تونل هورامان باقی مانده است.

وی افزود: اتمام پروژه حفاری تونل باغان نقطه امیدی در دل مردم منطقه است و بدون شک با بهره برداری از کل مسیر شاهد توسعه ای شگرف در حوزه زیرساختی در منطقه خواهیم بود.

راهسازی جزو صدقات جاری است

امام جمعه مریوان گفت: توسعه راه ها موجب توسعه سایر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شده و تحول آفرین است.

ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: مردم کردستان و مریوانی های مرزدار شایسته والاترین خدمات هستند و امیدواریم وعده های مسئولان در خصوص اعتبارات و زمان اجرای پروژه جاده مواصلاتی سنندج به مریوان در زمان وعده داده شده محقق شود.

امام جمعه مریوان با اشاره به سیره و سنت نبوی اظهار کرد: فعالیت های مرتبط با راهداری و راه‌سازی در آیین اسلام صدقه جاری محسوب شده و دارای اجر و مزد بالایی است.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: بدون شک با تکمیل پروژه مواصلاتی سنندج به مریوان نه تنها شاهد تحولی شگرف در وضعیت اقتصادی منطقه خواهیم بود بلکه برکات این پروژه به همه ایرانیان خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول