اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی در 163 شهر و روستا به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی/ 3 مفقودی سیل در گیلان پیدا نشدند

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به بیش از 7 هزار نفر به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی در 123 شهر و روستای کشور گفت: امدادرسانی به دلیل این حادثه در 7 استان همچنان ادامه دا رد.

امدادرسانی در 163 شهر و روستا به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی/ 3 مفقودی سیل در گیلان پیدا نشدند

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با وقوع سیل و آبگرفتی طی هفته گذشته اظهار داشت:  استان‌های همدان، مازندران، هرمزگان، لرستان، گیلان،‌ کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه،‌کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان شمالی‌، چهارمحال بختیاری، تهران، بوشهر، اصفهان، ایلام در ا ین مدت درگیر سیل شدند. 

وی افزود: بیش از 7 هزار نفر در 163 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین امدادرسانی شده و تعداد زیادی مسافر اسکان اضطراری یافتند. 

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 3 مفقودی سیل گیلان هنوز اجساد آنها پیدا نشده است گفت: امدادرسانی در ایلام، چهارمحال بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان و همچنین جستجوی مفقودین در گیلان ادامه دارد. 

وی بیان داشت: 303 واحد مسکونی تاکنون از آب تخلیه و تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، حبوبات،‌ قند، شکر، روغن، چای و بسته غذایی میان حادثه‌دیدگان در این مدت توزیع شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول