اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز بزرگ‌ترین رویداد ورزشی المپیاد نخبگان در همدان

با برگزاری آيین افتتاحیه، مسابقات فوتسال المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به میزبانی همدان آغاز شد.

آغاز بزرگ‌ترین رویداد ورزشی المپیاد نخبگان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با اتمام مسابقات تیراندازی با کمان از امروز رقابت‌های فوتسال المپیاد نخبگان کشور به میزبانی همدان آغاز شد.

آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال المپیاد نخبگان امروز با حضور ابوالقاسم الماسی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار، ایرج رحمانی مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، علی تعالی فرماندار همدان، عباس صوفی شهردار همدان و رئیس هیات فوتبال استان، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، یدالله سلیمانی نماینده فدراسیون فوتبال، غلامرضا خاکسار مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد و تیم‌های شرکت‌کننده در سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد برگزار شد تا با رژه تیم‌های شرکت‌کننده این مسابقات به صورت رسمی در همدان آغاز شود.

در این رقابت‌ها 25 تیم از سراسر کشور به مدت پنج روز در دو سالن امام علی(ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد با هم به رقابت می‌پردازند.

در این رقابت‌ها نزدیک به 650 شرکت‌کننده حضور دارد تا بیشترین شرکت‌کننده در المپیاد نخبگان کشوری مربوط به رشته فوتسال و میزبانی از آن بر عهده همدان باشد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول