اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بین المللی گمرکات ایران :

سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه‌های مرزی است

معاون بین المللی گمرکات ایران در نشست با مسئولین گمرک اقلیم کردستان عراق گفت: برگرداندن کالاهای بدون مجوز به کشور ایران امکان‌پذیر نخواهد بود و سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه‌های مرزی با یک مدیریت منظم و منسجم است.

سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه‌های مرزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عصر امروز نشست مشترک گمرکات جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان با حضور نماینده وزارت خارجه، معاون دفتر همکاری بین‌المللی گمرکات جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل گمرکات کردستان و کرمانشاه و جمعی دیگر از مدیران گمرکات عراق با هدف یکسان سازی اطلاعات تجاری دو منطقه غربی جمهوری اسلامی ایران با اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

حمیدرضا محمدی  معاون بین المللی گمرکات جمهوری اسلامی ایران در این نشست اظهار داشت: موضوع دومین نشست مشترک ما پیرامون مرتفع کردن مشکلات و مباحث مربوط به مرزهای مشترک استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق و تبادل الکترونیکی ما است، تقاضای جدی ما این است که گمرکات اقلیم کردستان مسئله ایکس‌ری را جدی بگیرد.

محمدی تاکیدکرد: برگرداندن کالاهای بدون مجوز به کشور ایران امکان‌پذیر نخواهد بود و سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه‌های مرزی با یک مدیریت منظم و منسجم است.

وی با اشاره به مباحث مختلف مطرح شده در خصوص برگزاری سومین جلسه مدیران مرزی دو کشور گفت: برگزاری جلسه سوم برای حضور ما در کشور عراق مشکل و زمان‌بر است، لذا جلسه سوم در مرز باشماق در بهمن ماه آینده برگزار می شود.

به گزارش فارس، جلسه اول مرداد ماه امسال بوده، جلسه دوم امروز و جلسه سوم بهمن ماه سال جاری در مرز باشماق و جلسه فنی یک ماه دیگر در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول