اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

قاضی‌زاده هاشمی:

صداوسیما با قوت كار رسانه‌ای و خبری خود را ادامه دهد/ اصل كار رسانه استقلال آن است

نماینده فریمان و سرخس گفت‌: اصل كار رسانه استقلال آن است و رسانه باید بازتاب‌دهنده واقعیات جامعه باشد.

صداوسیما با قوت كار رسانه‌ای و خبری خود را ادامه دهد/ اصل كار رسانه استقلال آن است

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با بیان اینکه اصل کار رسانه استقلال آن است، اظهار داشت: رسانه باید بازتاب‌دهنده واقعیات جامعه باشد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: اگر در جایی اقدام مثبتی هست، صداوسیما باید آن را گزارش دهد و احیانا اگر نقصی در روند عملکرد یک یا چند دستگاه وجود دارد آن را هم باید بازتاب دهد. چنانچه نقش رسانایی خودش را نداشته باشد و بازتاب دهنده واقعیات جامعه نباشد، اعتماد خود را نزد مخاطبان از دست خواهد داد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر در حوزه اربعین در جایی اقدام خوبی صورت گرفته باید بازگو شود، اما اگر مشکلاتی در حمل و نقل زائران و یا تامین منابع ارزی و پولی زائران نقصانی وجود داشته، وظیفه رسانه است که آنها را به افکار عمومی بازتاب دهد و اگر صداوسیما رسالت رسانه‌ای خود را انجام نمی‌داد به آن انتقاد وارد بود.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: صداوسیما باید کار رسانه‌ای و خبری خود را با قدرت ادامه دهد و به عنوان رسانه ملی نقاط قوت و ضعف را بازگو کند؛ چرا که بازگو کردن نقاط ضعف نقش بی‌بدیلی در اصلاح امور و پیشگیری از برخی مشکلات و عدم تکرار آنها در سال‌های آینده خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول