اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

ديكته ننوشته غلط ندارد/ صداوسيما فضای انتقاد را باز کند

رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري با بیان اینکه صداوسيما در زمينه انتقاد بايد نظرات مسؤول موافق و مخالف در موضوعات مختلف را كنار هم بنشاند، گفت: با اين اقدام صورت مسأله براي همه روشن مي شود.

ديكته ننوشته غلط ندارد/ صداوسيما فضای انتقاد را باز کند

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با بیان اینکه صداوسیما می تواند انتقاد کند، اظهار داشت: وقتی انتقاد مطرح می شود مسؤول مربوطه یا آن را می‌پذیرد یا باید به آن جواب بدهد.

وی با بیان اینکه صداوسیما در زمینه انتقاد باید نظرات مسؤول موافق و مخالف در موضوعات مختلف را کنار هم بنشاند، تصریح کرد: با این اقدام صورت مسأله برای همه روشن می‌شود.

اکرمی بر همین اساس خاطرنشان کرد: برای مثال در موضوع اربعین اگر نقدی هست و مسؤول مربوطه آن را پذیرفت باید به آن جواب دهد و مثلا بگوید سال آینده با تصمیماتی که اتخاذ میکنیم ارز را درست ارائه می‌دهیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پایان گفت: البته باید دانست دیکته ننوشته غلط ندارد و وقتی حدود ٢ میلیون زائر به عراق می‌روند ممکن است برخی مسائل به وجود آید یا سودجویی‌هایی هم شکل بگیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول