اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امید در گفت‌وگو با فارس:

حضور زیگزاگی برخی افراد در هیأت‌های مؤسس مراکز دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با بیان اینکه در برخی مراکز آموزشی این دانشگاه افراد به صورت زیگزاگی در هیات‌های موسس حضور داشته و در حقیقت توانسته‌اند مراکز خود و همدستانشان را بین یکدیگر رد و بدل کنند گفت: این کار قطعا مانع از تصویب اساسنامه آنها شده و به زودی تکلیف آنها را مشخص خواهیم کرد.

حضور زیگزاگی برخی افراد در هیأت‌های مؤسس مراکز دانشگاه علمی کاربردی

محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تمامی برنامه‌های این دانشگاه از روز اول اعلام شده و برای اجرا قدم به قدم جلو رفته‌ایم و با آن‌که با برخی حواشی مواجه شده‌ایم، اما مانع از اجرای این برنامه‌ها نشده است،‌هرچند که با تأخیر برخی برنامه‌ها را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های اساسنامه مراکز علمی و کاربردی تا پایان سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به پایان می‌رسد و تکلیف آنها مشخص خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: برخی مراکز آموزشی در این دانشگاه وجود دارد که متأسفانه افراد حاضر در هیات موسس آنها با سوءاستفاده از عدم وجود اساسنامه توانسته‌اند به صورت زیگزاگی در این مراکز حضور داشته  و در حقیقت توانسته‌اند مراکز خود و همدستانشان را بین یکدیگر رد و بدل کنند گفت: این کار قطعا مانع از تصویب اساسنامه آنها شده و به زودی تکلیف آنها را مشخص خواهیم کرد.

امید در پایان گفت: تکلیف مراکزی که برخی افراد در هیأت موسس آنها حضور دارند را مشخص خواهیم کرد و مراکزی که با تصویب اساسنامه ماندگار هستند قطعا آینده روشنی را در پیش روی چشمان خود خواهند دید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول