اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فرهمند‌راد در گفت‌وگو با فارس خبر داد

بهره‌مندی از کارمندان دانشگاه پیام‌نور در دانشگاه علمی کاربردی با تفاهمی ویژه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران غرب با اشاره به تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه استفاده از کارمندان یکدیگر گفت: مجوزهای قانونی برای این امر گرفته شده است.

بهره‌مندی از کارمندان دانشگاه پیام‌نور در دانشگاه علمی کاربردی با تفاهمی ویژه

شهریار فرهمندراد رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد تهران غرب در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس‌،در خصوص وضعیت راه‌‌اندازی مراکز نوآوری در این واحد گفت: کارشناسی که قرار بود به عنوان مسئول راه اندازی این مرکز به واحد تهران غرب بیاید و فعالیت خود را آغاز کند متأسفانه هنوز به جمع کارمندان ما اضافه نشده است چرا که وی هنوز از دانشگاه خود به دانشگاه علمی کاربردی منتقل نشده است.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی منعقد شده که برمبنای این تفاهم باید تعدادی از نیروهای دانشگاه پیام نور فعالیت خود را در دانشگاه علمی کاربردی ادامه دهند و در حقیقت آنها به این دانشگاه مأمور خواهند شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران غرب تصریح کرد: مجوزهای قانونی مأمور شدن تعدادی از کارمندان دانشگاه پیام نور به دانشگاه جامع علمی کاربردی گرفته شده است اما مراحل اداری و دریافت تأییدیه‌های متفاوت آن زمان زیادی برده شده است اما امیدواریم به زودی با اضافه شدن امکانات و تجهیزات سخت‌‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین کارشناس ویژه این کار عملاً وارد فاز اجرایی توسعه مراکز نوآوری در دانشگاه عملی کابردی واحد غرب تهران شویم.

وی گفت: آنچه در مورد افتتاح مراکز نوآوری در تهران صورت می‌گیرد به سادگی آنچه در شهرستان‌ها رخ می‌دهد نبوده و در حقیقت ما در تهران در این خصوص قدرت مانور خاصی نداریم ولی تلاش داریم فعالیت‌های خود را با سرعت بیشتری ادامه دهیم و امیدواریم به زودی به نتیجه لازم برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول