اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

دولتمردان فکری به حال کاهش ارزش پول ملی کنند

امام جمعه شهرکرد با اشاره به کاهش ارزش پول ملی ایران در سایر کشورها، گفت: دولتمردان باید فکری به حال ارزش پول ملی کشورمان بکنند و بدانند که امنیت اقتصادی و ارزش پول ملی موجب بالارفتن عزت ایرانی می‌شود.

دولتمردان فکری به حال کاهش ارزش پول ملی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه استکبارستیزی به معنای خشونت‌طلبی و جنگ‌طلبی نیست، گفت: باید در مقابل تجاوز دشمن ایستاد و امروز عده‌ای در تلاشند تا به جوانان القا کنند استکبارستیزی به‌معنای خشونت طلبی است، اما در طول این ۴۰ سال آغازگر هیچ جنگی نبوده‌ایم و نخواهیم بود، بلکه در مقابل تجاوز می‌ایستیم و از کشورمان دفاع می‌کنیم.

آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست و این موضوع بارها به ما ثابت شده است، عنوان کرد: آمریکا خوی استکباری و خشونت‌طلبی دارد و شاهد هستیم که تمامی قوانین بین‌المللی را زیرپا می‌گذارد و به حقوق کشورها تجاوز می‌کند.

وی ادامه داد: نباید تصور کنیم که روز ۱۳ آبان تنها مختص به دانش‌آموزان است، بلکه باید بکوشیم این روز را مردمی کنیم و همه اقشار مردم وظیفه دارند در این روز ایفای نقش کنند.

نکونام با اشاره به‌مناسبت‌های ۱۳ آبان، افزود: سالروز تبعید امام خمینی (ره)، کشته شدن تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در این روز بیانگر استکبارستیزی ملت ایران در برهه‌های مختلف بوده است و دانش‌آموزان ما باید با الگوگیری از این اتفاقات، همیشه استکبارستیز باشند و فریاد هیهات من الذله شعار همیشگی آنان باشد.

وضعیت ما در بحث حجاب ایده‌آل با فرهنگ دینی و اسلامی نیست
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ۱۴ آبان در کشور ما به‌نام فرهنگ عمومی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ غرب در کشور ما نفوذ و ترویج پیدا کند و متاسفانه امروز وضعیت ما در بحث حجاب ایده‌آل با فرهنگ دینی و اسلامی نیست.

دولتمردان باید فکری به حال ارزش پول ملی کشورمان بکنند 

نکونام در ادامه با اشاره به کاهش ارزش پول ملی ایران در سایر کشورها، تصریح کرد: دولتمردان باید فکری به حال ارزش پول ملی کشورمان بکنند و بدانند که امنیت اقتصادی و ارزش پول ملی موجب بالارفتن عزت ایرانی می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر انتخاب و تصمیم‌گیری بر اساس رضایت پروردگار و تقوا، بیان کرد: تصمیم‌گیری و انتخاب بر اساس نفسانیت و پیروی از شیطان همانند ساختن بنا بر لبه پرتگاه است و باید مراقب بود تا انتخاب‌ها بر اساس تقوا صورت بگیرد.

وی در پایان با اشاره به تجمع عظیم اربعین‌، اضافه کرد: پیاده‌روی اربعین غوغایی در جهان اسلام برپا کرد و امیدواریم این تجمع و جهادعظیم وحدت‌آفرین، پایه‌گذار ظهور منجی عالم بشریت باشد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول