اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

‌قشم‌‌ایر اعلام کرد

انجام ۱۱۲ پرواز برای جابه‌جایی ۳۱ هزار زائر اربعین‌

اربعین امسال شرکت قشم 112 پرواز رفت و برگشت با ظرفیت 31هزار زائر انجام می‌دهد که شامل26 پرواز برنامه‌ای در مسیر تهران‌–نجف‌-تهران با ظرفیت 7384 مسافر و 30 پرواز فوق العاده در مسیر تهران-نجف‌-تهران با ظرفیت 8116 مسافر است.

انجام ۱۱۲ پرواز برای جابه‌جایی ۳۱ هزار زائر اربعین‌

به گزارش‌ خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قشم‌ایر، پروازهای ویژه اربعین حسینی شرکت هواپیمایی قشم از روز چهارشنبه دوم آبان آغاز شد و تا روز شنبه ۱۲ آبان در مسیرهای تهران-نجف-تهران و مشهد-نجف-مشهد برقرار است.

‌اولین پرواز ویژه اربعین در مسیر تهران-نجف-تهران، روز چهارشنبه مورخ 2/8/97 انجام شد.

‌معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی قشم در این‌باره می‌گوید: بیشترین جابه‌جایی زوار اربعین امسال توسط شرکت هواپیمایی قشم‌‌ انجام شد، این آمار شامل 56 پرواز (112 پرواز رفت و برگشت) با ظرفیت 15 هزار و 500 زائر (31000 مسافر رفت و برگشت) است که تعداد 26 پرواز برنامه‌ای در مسیر تهران‌–نجف‌-تهران با ظرفیت 7384 مسافر است و علاوه بر این تعداد 30 پرواز فوق العاده در مسیر تهران-نجف‌-تهران  با ظرفیت 8116 مسافر است.

به گفته نادر افشار پروازهای ویژه اربعین شرکت هواپیمایی قشم ، با هواپیماهای ایرباس 600-300 با ظرفیت مسافری 284 نفر و ایرباس 320 با ظرفیت مسافری 155  انجام می‌شود.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی قشم اضافه کرد: ‌امیدواریم در آینده نزدیک با افزایش ناوگان پروازی شرکت هواپیمایی قشم بتوانیم مسیرهای بیشتری برای سفرهای داخلی و بین‌المللی برقرار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول