اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مدیر مرکز هنرهای نمایشی:

آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شد/ مشورت با هنرمندان برای تصویب

مدیر اداره کل هنرهای نمایشی گفت: خوشبختانه آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شده است و مراحل ویرایش نهایی را طی می‌کند و به زودی به مشورت هنرمندان و صاحب‌نظران این عرصه خواهد رسید.

آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شد/ مشورت با هنرمندان برای تصویب

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، بحث راه‌ اندازی شورای صنفی تئاتر مدتی است که مورد توجه خانه تئاتر و مرکز هنرهای نمایشی قرار گرفته و جلسات زیادی برای تنظیم آیین‌نامه شورای صنفی صرف شده است. 

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی با توجه به اتفاقات اخیر در زمینه قیمت‌گذاری بلیت نمایش‌ها و مسائل مختلف مرتبط با سالن‌های نمایشی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس عنوان کرد: خوشبختانه آیین نامه شورای صنفی تنظیم شده است و مراحل اداری و ویرایش نهایی را طی می‌کند.

شهرام کرمی در ادامه افزود: در اولین فرصت این آیین نامه ابلاغ شده و به مرحله نهایی خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای رفع موانع و مشکلات در زمینه قیمت‌گذاری بلیت‌های نمایش‌ها و شائبه‌هایی که در این عرصه وجود دارد این آیین نامه این ماه به مرحله تصویب و اجرا خواهد رسید، گفت: نمی‌توانم زمان دقیق آن را بگویم اما باید روال اداری‌اش طی شود و پس از مرحله ویرایش، در اختیار چند گروه هنرمند و صاحب‌نظر این عرصه قرار می‌گیرد تا آنها هم اظهارنظرهای خود را داشته باشند و سپس آیین نامه به تصویب برسد.

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی همچنین اظهار داشت: به محض اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین نامه را ابلاغ کند، جنبه قانونی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول