اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

اجرای مجدد «این قصه را آهسته بخوان»/ حضور در جشنواره تئاتر مقاومت

کارگردان نمایش «این قصه را آهسته بخوان» از اجرای مجدد این نمایش در یک سالن خصوصی خبر داد و گفت: پیش از اجرای جدید، این نمایش در جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه می‌رود.

اجرای مجدد «این قصه را آهسته بخوان»/ حضور در جشنواره تئاتر مقاومت

مهدی نصیری کارگردان تئاتر که تابستان گذشته نمایش «این قصه را آهسته بخوان» در ژانر دفاع مقدس در حوزه هنری به صحنه برد، به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت:‌ این نمایش قرار است به زودی در جشنواره تئاتر مقاومت به صحنه برود.

وی در ادامه افزود: پس از این اجرا در جشنواره نیز تصمیم داریم به مدت دو هفته کار را در یک سالن خصوصی نیز اجرا کنیم.

نصیری درباره تغییرات حاصله برای دور جدید اجرای این نمایش گفت: تنها تغییری که برای اجرای مجدد کار اعمال می‌شود جایگزینی محسن بابایی ربیعی با محمدرضا حیدری به عنوان بازیگر است. دیگر بازیگران هم فریبا امینیان و رضا جوشنی هستند.

 رئیس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، درباره محتوای نمایش توضیح داد: این نمایش اقتباس داستانی از کتاب ویران ابوتراب خسروی است که در آن داستانی عاشقانه درباره یک زوج که توطئه‌ای در رابطه‌شان شکل گرفته است، روایت می‌شد.

 

 

در خلاصه «این قصه را آهسته بخوان» آمده است: به بعضی چیزا نمی‌شه فکر نکرد. حتی اگه آدم اون چیزا رو فراموش کنه، خودشونو تحمیل می‌کنن... برای همین چیزاس که باید گریه کرد. گاهی حتی گریه باعث می‌شه که آدم موقعیتشو درک کنه، که تنها شده و هیچکس باهاش نیست...

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول