اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

شنبه‌های انقلاب،«بسيج و جوانان»/٣

عملكرد مثبت بسيج در ميدان نبرد فضای مجازی

مشاور فرهنگی سازمان بسيج مستضعفين با بیان اینکه فضای مجازی امروز ميدان نبرد است و بايد با اين تهاجم برخورد كرد، گفت: بسيج از ظرفيت فضای مجازي برای گفتمان خود به خوبی استفاده كرده و نيروهای انقلابی و ارزشی حرف های زيادی برای گفتن دارند.

عملكرد مثبت بسيج در ميدان نبرد فضای مجازی

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری فارس، سردار آزادی مشاور فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در بیست وهشتمین نشست شنبه های انقلاب با موضوع «بسیج و جوانان» که صبح امروز در شبستان امام زاده علی اکبر چیذر برگزار شد، اظهار داشت: پس از دوران پرشکوه دفاع مقدس دشمن تهاجم جدیدی را به نام جنگ نرم یا تهاجم فرهنگی به مردم تحمیل کرد، آنها که در جنگ نظامی نتوانستند کشور را اشغال کنند فرهنگ کشور و دل های مردم را نشانه گرفتند و در این مسیر تمام توان خود را به کار گرفتند.

وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس شاهد حضور جوانان انقلابی در بیش از ٥٠ هزار پایگاه مقاومت بسیج در مساجد بودیم.

سردار آزادی تصریح کرد: حلقه های صالحین که با محوریت بسیج و مسجد تشکیل می شود با محوریت انتقال تفکر بسیجی به نسل سوم و چهارم انقلاب کار خود را آغاز کرد.

مشاور فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس شاهد برگزاری سالیانه بیش از ١٠ هزار کنگره برای شهدا هستیم، همچنین در یک دهه اخیر شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور هستیم و سالیانه قریب به ٦ میلیون نفر از یادمان های دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا آشنا می شوند.

وی افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید از هنر بهره می گرفتیم و در این راستا فیلمسازی، مستند سازی و تالیف کتاب های دفاع مقدس باعث آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس شد.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج از ظرفیت فضای مجازی برای گفتمان خود به خوبی استفاده کرده و نیروهای انقلابی و ارزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند، فضای مجازی امروز میدان نبرد است و باید با این تهاجم برخورد کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول