اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

شنبه‌های انقلاب؛ «بسيج و جوانان»/١

بيش از ٨٠ درصد شهدا و جانبازان ما جوانان زير ٢٧ سال بودند

جانشين رئيس سازمان بسيج گفت: بيش از ٨٠ درصد شهدا و جانبازان ما جوانان زير ٢٧ سال بودند و امروز ذخائر دفاع مقدس و الگويی برای تشكيل بسيج جوانان اسلامی در جهان شده‌اند.

بيش از ٨٠ درصد شهدا و جانبازان ما جوانان زير ٢٧ سال بودند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج در بیست وهشتمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع «بسیج و جوانان» که صبح امروز در شبستان امامزاده علی اکبر چیذر برگزار شد، اظهار داشت: در مدیریت بحران‌هایی که در کشور بود همچون اقتصادی و امنیتی، این جوانان بودند که با حضور در صحنه‌های مقابله با دشمن ایستادند و از مملکت دفاع کردند.

وی افزود: وجود پربرکت جوانان عاشق، دلداده، مردمی و کسانی که وابستگی به دنیا نداشتند، بود که لبیک گفتند و به جنگ دشمن رفتند و دشمن مغلوب اراده جوانان ما شد.

سردار سپهر ادامه داد: این جوانان ما بودند که گره‌ها را باز و دشمن را مبهوت می‌کردند و آرزوی انجام تکلیف با ایثار جان و مال خودشان داشتند.

وی گفت: بیش از ٨٠ درصد شهدا و جانبازان ما جوانان زیر ٢٧ سال بودند و امروز ذخائر دفاع مقدس و الگویی برای تشکیل بسیج جوانان اسلامی در جهان شده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: تحول گسترده در محرومیت زدایی و جهاد سازندگی، نقطه عطف دیگری بود که از سوی جوانان ما رقم خورد؛ جهاد سازندگی خواهران و برادران بسیجی ما حضور یافتند و باعث شدند ما در مسیر پیشرفت قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در بخش‌های نانو، هسته‌ای و پزشکی، جوانان ما دنیا را مبهوت کردند؛ جوانان ما در صنایع نظامی کارهایی را انجام دادند که سایر کشورها هنوز به آن نرسیده‌اند.

سردار سپهر گفت: برای حفظ انقلاب لازم است که جوانان ما به عنوان مستشاران بسیجی و انقلابی که حرفی برای جوانان عبری، عربی و غربی دارند باید حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه این جوانان اعجازهای الهی در تاریخ انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: بسیج امروز به عنوان بزرگترین تشکل، خار چشم دشمنان شده و می بینیم که دشمنان برای مقابله با این جریان تمدن ساز دست به هر اقدامی می‌زند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول