اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

فارس گزارش می‌دهد

ترافیک سنگین و نبود امکانات در مرز مهران + فیلم

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، در مرز مهران به عنوان پرترددترین مرز زمینی شاهد ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین در کنار عدم وجود امکانات رفاهی هستیم.

ترافیک سنگین و نبود امکانات در مرز مهران + فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در آستانه اربعین حسینی بسیاری از زائران اربعین برای خروج از مرزها خود را به شهرهای مرزی رسانده‌اند تا بتوانند همگام با سایر زائران وارد خاک عراق شده و از آن‌جا به شهرهای مقدس عراق حرکت کنند.

با توجه به عدم بازگشایی مرز خسروی به عنوان یکی از مرزهای مهم به منظور تردد زائران اربعین، عبور و مرور در مرز مهران و ازدجام جمعیت در این مرز بیش از سایر مرزها است تا جایی که به گفته دبیر ستاد مرکزی اربعین بیش از ۵۸ درصد زائران اربعین از مرز مهران عبور کرده‌اند.

بر همین اساس در مرز مهران در این روزها علاوه بر تراکم جمعیت شاهد ترافیک نیز هستیم و اتوبوس‌ها و ماشین‌هایی که قصد عبور از مرز را دارند، ساعت‌ها پشت مرز منتظر هستند تا بتوانند از کشور خارج شوند.

علاوه بر این، با وجود اعلام مسؤولان مبنی بر ایجاد امکانات رفاهی برای زائران اربعین در مرزها، هیچ‌گونه امکاناتی در این نقطه قرار ندارد و زائران ساعت‌ها برای عبور از مرز در اتوبوس‌ها منتظر هستند.

بالگردهای عراقی نیز برای تأمین امنیت در مرز فعالیت می‌کنند و با توجه به ازدحام جمعیت و ترافیک موجود در مرز مهران، برخی از ماشین‌ها از شب گذشته تا کنون پشت مرز منتظر عبور هستند اما متأسفانه هیچ‌گونه حرکتی به سمت جلو نداشتند یا به کُندی حرکت کردند.

در ادامه فیلمی از ترافیک موجود در مرز مهران در صبح روز جاری را مشاهده می‌کنید؛

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول