اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آقامیری:

تغییر و تحول در دانشگاه آزاد می تواند آموزش عالی کشور را متحول کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با بیان اینکه برنامه ها و تغییر و تحولات این دانشگاه می تواند آموزش عالی کشور را متحول کند، گفت: به دنبال استفاده حداکثری از نیروهای متخصص، استفاده از همه توانمندی خود و همکارانم برای ارتقای شرایط علمی و پژوهشی و... ازجمله برنامه ها برای این واحد دانشگاهی هستم.

تغییر و تحول در دانشگاه آزاد می تواند آموزش عالی کشور را متحول کند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی گفت: خدا را شاکرم و سپاس می گویم که توفیق دارم در کشوری زندگی کنم که امروز علیرغم مشکلاتی که دارد، مستقل ترین کشور جهان است و این استقلال به برکت امام خمینی (ره) و جانفشانی کسانی است که ایثار کردند تا اکنون امثال بنده بتوانیم در خدمت نظام و مردم باشیم.

وی ادامه داد: از آقای طهرانچی که این فرصت را ایجاد کرد تا در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی باشم، تشکر می کنم. البته وی از همان روزهای اول که مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده گرفت، موضوع مدیریت واحد تهران مرکزی را با بنده مطرح کرد اما از آنجا که پذیرش این بار مسئولیت برای من سنگین بود، تا امروز درباره آن تصمیم قطعی نگرفته بودم.

آقامیری با بیان اینکه بنده در آموزش عالی کشور به عنوان یک سرباز خدمت می کنم، گفت: از سال 1364 فعالیت خود را در حوزه علمی و اجرایی آغاز کرده ام و در آخرین مسئولیتم تا امروز در دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه برنامه ها و تغییر و تحولات دانشگاه آزاد اسلامی می تواند آموزش عالی کشور را متحول کند، به برنامه های خود برای واحد تهران مرکزی اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از نیروهای متخصص، استفاده از همه توانمندی خود و همکارانم برای ارتقای شرایط علمی و پژوهشی و... ازجمله برنامه ها برای این واحد دانشگاهی است.

سرپرست واحد تهران مرکزی با بیان اینکه نگاه بنده مربوط به کل جامعه آموزش عالی است، تأکید کرد: بهبود وضعیت توزیع دانشجو در سطح استان و جذب دانشجویان براساس مقاطع تحصیلی ازجمله مواردی است که برای واحدهای استان تهران در نظر گرفته شده و از همه همکارانم در استان می خواهم که کمک کنند تا بتوانیم براساس سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول