اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

پورعباس مأمور تشکیل شورای نظارت بر سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی عبدالرسول پورعباس را به عنوان مأمور تشکیل شورای نظارت بر سنجش و پذیرش این دانشگاه منصوب کرد.

پورعباس مأمور تشکیل شورای نظارت بر سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، عبدالرسول پورعباس را به عنوان مأمور تشکیل شورای نظارت بر سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: با توجه به سوابق ارزنده جنابعالی در امر سنجش و پذیرش کشور، بدینوسیله به شما مأموریت داده می شود ضمن تشکیل شورای نظارت بر سنجش و پذیرش متشکل از جنابعالی و معاونان امور پزشکی و آموزشی و رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه نسبت به نظارت و بررسی تمام مراحل مربوط به پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی اقدام کنید تا ضمن حفظ حقوق داوطلبان، هر نوع ابهامات موجود در مورد گروه‌های پذیرفته شده و ذخیره‌ها برطرف شود. همچنین گزارش هر نوع کوتاهی، مسامحه یا اشکالات احتمالی برای تصمیم گیری بعدی به اینجانب منعکس شود. بدیهی است مرکز سنجش و پذیرش و تمام واحدهای ذیربط دانشگاه هر نوع همکاری لازم را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول