اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فتوحی در گفت‌وگو با فارس:

دانشجو نباید پشت کارنامه علمی پنهان شود/ مهارت‌آموزی و مؤدب بودن صفات یک دانش‌آموخته است

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه دانشجویان نباید خود را پشت یک کارنامه علمی پنهان کنند، گفت: آنچه مهم است مهارت‌آموزی و مؤدب بودن به عنوان صفات یک دانش‌آموخته دانشگاه است.

دانشجو نباید پشت کارنامه علمی پنهان شود/ مهارت‌آموزی و مؤدب بودن صفات یک دانش‌آموخته است

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پاسخ به سؤالی درباره تأکید وزارت علوم مبنی بر افزایش امید و نشاط و شادی در دانشگاه و برنامه‌های دانشگاه شریف، گفت: توصیه دانشگاه صنعتی شریف به دانشجویان این دانشگاه آن است که نباید خود را پشت یک کارنامه علمی پنهان کنند.

وی افزود: آنچه برای دانشگاه صنعتی شریف مهم است محتوای دانشنامه‌ای است که پس از سال‌ها به دانشجو داده می‌شود و باید در آن مهارت‌آموزی، دانش‌آموزی و مؤدب بودن به عنوان صفات یک دانش‌آموخته وجود داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با ا شاره به تحصیل ۱۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف این دانشگاه تصریح کرد: وقتی ۱۷۰۰ دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه صنعتی شریف برای تحصیل می‌آیند باید برای آنها برنامه‌ریزی دقیقی با موضوعات فرهنگی و مذهبی انجام داد. ضمن اینکه به مدیران، اساتید و کارمندان این دانشگاه هم تأکید کرده‌ام که مسائل فرهنگی از اهمیت بالایی در این دانشگاه برخوردار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول