اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

وزیر علوم سرای دانشجویی بیرجند را افتتاح کرد/ هزینه‌کرد 8 هزار میلیون ریالی صندوق رفاه دانشجویان

سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بیرجند که با مشارکت بخش خصوصی و هزینه‌کرد 8 هزار میلیون ریالی از سوی صندوق رفاه دانشجویان ساخته شده با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

وزیر علوم سرای دانشجویی بیرجند را افتتاح کرد/ هزینه‌کرد 8 هزار میلیون ریالی صندوق رفاه دانشجویان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بیرجند که با مشارکت بخش خصوصی، صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه ساخته شده با حضور مقام عالی وزارت به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور منصور غلامی برگزار شد، احمد خامسان، رییس دانشگاه بیرجند در خصوص ساخت این سرای دانشجویان اظهار داشت: سرای دانشجویان متاهل خیر بزرگوار پروفسور بهفروز با زیربنای ۶۸۰ مترمربع در ۱۲ سوئیت ساخته شده است.

وی افزود: ساخت این پروژه در سال ۹۴ با اعتبار ۸,۰۰۰ میلیون ریال در دانشگاه بیرجند آغاز شده بود که با مشارکت بخش خصوصی، صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه ساخته شده و  امروز با حضور دکتر غلامی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مهندس ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و هیأتی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزیر را در سفر به خراسان جنوبی همراهی می کنند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سفر به بیرجند ضمن شرکت در اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان جنوبی چند پروژه عمرانی را در دانشگاه بیرجند افتتاح می کند.

بازدید از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان جنوبی، دیدار با اعضای هیات علمی، کارمندان، دانشجویان و افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناوری دانشگاه ها و پارک علم و فناوری استان از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم و هیات همراه به استان خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول