اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

مغانی در گفت‌وگو با فارس:

بهره‌برداری از خوابگاه‌های جدید در دانشگاه امیرکبیر ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده/ فقط ۲ خوابگاه رتبه ۳ داریم

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه پایین‌ترین رتبه خوابگاه‌های این دانشگاه درجه ۳ است که البته فقط 2 خوابگاه این رتبه را دارند و بقیه خوابگاه‌ها در رتبه‌های یک و ۲ هستند از بهره‌برداری چند خوابگاه در ۲ تا ۳ ماه آینده خبر داد.

بهره‌برداری از خوابگاه‌های جدید در دانشگاه امیرکبیر ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده/ فقط ۲ خوابگاه رتبه ۳ داریم

جواد شکرالهی مغانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در خصوص کیفیت خوابگاه‌های این دانشگاه‌ها و رتبه‌بندی آن گفت: در چند سال گذشته به صورت مستمر 3 تا 4 خوابگاه در هر سال تحصیلی مورد بازی سازی و نوسازی کامل قرار گرفته است. این در حالی است که این دانشگاه حتی خوابگاه رتبه 5 هم داشت.

وی افزود: اکنون پایین‌ترین رتبه خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر درجه ۳ است که البته 2 خوابگاه این رتبه را دارند و بقیه خوابگاه‌های این دانشگاه در رتبه‌های یک و ۲ هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید ۲ خوابگاه دانشگاه امیرکبیر مورد بازسازی قرار گرفت که دانشجویان ورودی جدید دختر و پسر در آنجا اسکان پیدا کرده‌اند.

مغانی گفت: برای ورودی‌های جدید مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هیچ مشکلی بابت خوابگاه‌ها نداشتیم و حتی به برخی از دانشجویان که اهل البرز و اطراف تهران بودند قول‌هایی مبنی بر اسکان آنها به ویژه دانشجویان دختر داده‌ایم.

وی افزود: به دلیل اینکه ۴۳۰ نفر ظرفیت اضافه‌ای در مقطع کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش به دانشگاه صنعتی امیرکبیر داده شده است دچار مشکل خوابگاه از این دسته از دانشجویان هستیم هرچند که ۳۰۰ نفر از این دانشجویان خوابگاهی بوده‌اند ولی قرار است به تدریج و با آماده شدن برخی از خوابگاه‌ها که ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده آماده شده و مشکل این دسته از دانشجویان مرتفع می‌شود ضمن اینکه دانشجویان نوبت دوم هم می‌توانند خوابگاه بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول