اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

بخشی در میزگرد « خطرات پیوستن به FATF»:

«FATF » با استقلال کشور و شعار بنیادین نظام برای حمایت از مظلوم در تعارض است

مسئول نهضت روشنگری بسیج دانشجویی استان تهران گفت: FATF نه تنها با استقلال کشور در تعارض است بلکه با شعار بنیادین نظام جمهوری اسلامی که حمایت از مظلوم است نیز در تعارض قرار دارد.

«FATF » با استقلال کشور و شعار بنیادین نظام برای حمایت از مظلوم در تعارض است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مسعود بخشی مسئول نهضت روشنگری بسیج دانشجویی استان تهران در میزگردی که با عنوان « خطرات پیوستن به FATF»، برگزار شد، گفت: یک پرسش اصلی وجود دارد و آن این است که آیا مشکل ما در نحوه توزیع غلظ سکه و ارز و و احتکار های بعضی از وارد کنندگان  و در نهایت منجر شدن به  بی ثباتی بازار چه ارتباطی با امضای این سند دارد که می گویند اگر این سند اجرا شود مشکلات ما در حوزه اقتصاد حل می شود؟

وی ادامه داد:  اگر ما در حوزه مدیریت اقتصادی نتوانیم درست عمل کنیم نه تنها اجزای یک سند به ما کمک نمیکند بلکه تا فروپاشی اقتصاد پیش خواهیم رفت.

بخشی تاکید کرد: چرا ما باید اطلاعات تمام صرافی‌های کشور را و  اظلاعات بانکی سپاه پاسداران و نیروی قدس را در اختیار این کارگروه قرار بدهیم. این کارگروه سپاه پاسداران و نیروی قدس و نیروی مقاومت و انصارالله را در لیست سیاه خود قرار داره است که کشور های امضا کننده ی این سند نباید تعامل بانکی با این سازمان ها داشته باشند آیا بانک های کشور باید تمام معاملات بانکی با سپاه پاسداران و نیروی قدس را قطع بکنند؟

مسئول نهضت روشنگری بسیج دانشجویی استان تهران گفت: متاسفانه اجرای این سند نه تنها با استقلال کشور در تعارض است بلکه راه حمایت ما از مظلوم را هم سد میکند و با یکی از اصلی ترین شعار های جمهوری اسلامی نیز در تعارض است.

وی افزود: دولتی که راه برون رفت از مشکلات و رسیدن به پیشرفت و توسعه را تنها و تنها نسخه غربی و اروپایی می بیند و  با شعار مذاکره با کد خدا به میدان آمده و حل تمام مشکلاتمان حتی آب خوردنمان را به آن گره زده، و راهکارهای داخلی را برای حل مشکلات خنده دار توصیف می کند و به و جود آورنده شعار ما نمی‌توانیم است و نشسته است تا آن ها بیایند کشور مارا سامان دهند با وجود پشت کردن این کشور ها به او و خروج از برجام نمی‌تواند کاری انجام بدهد و همواره به فکر فرصتی برای مذاکره مجدد است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات که بارها و بارها دل سوزان و متخصصان توصیه کردند دور ریختن این تفکر برای همیشه و اعتماد به مردم کشور اعم از تولید کنندگان و صنعت گران است.

وی تصریح کرد: راه دیگر حل مشکلات اقتصادی پایین آوردن آقایی و سروری دلار و حدف آن از مبادلات بین المللی است، اگر تعملات ما با کشور های همسایه با پول محلی انجام بگیرد دیگر از بالا و پایین رفتن قیمت دلار آسیبی به اقتصاد کشور نمی‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول