اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بجنورد:

اخلال در کار کامیون‌داران فساد فی‌الارض است/ دولت به‌کار جهادی بپردازد

امام‌جمعه بجنورد کامیون‌داران را به خویشتن‌داری دعوت کرد و گفت: صدمه به کامیون‌داران و ایجاد ناامنی برای آن‌ها فساد فی‌الارض است و نیروهای امنیتی با شلاق و مجازات با این افراد برخورد کنند.

اخلال در کار کامیون‌داران فساد فی‌الارض است/ دولت به‌کار جهادی بپردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد با تأکید بر دوری از غفلت اظهار کرد: باید آگاهانه زندگی کرد و از غفلت دوری کرد.

وی دنیا را پلی برای عبور و رسیدن به آخرت عنوان کرد و افزود: غفلت، کنار گذاشتن مسائل مهم و پرداختن به مسائل ریز است.

امام‌جمعه بجنورد با خطاب قرار دادن نیروهای مسلح و با اشاره به آیات جنگ احد گفت: عدم شناخت و رصد نقاط نفوذ دشمن غفلت است و باید در برابر این رخنه‌ها ایستادگی و حراست کرد.

وی توجه به دشمن را مهم برشمرد و افزود: نباید دشمن را کوچک برشمرد و باید در برابر نفوذ آن اقدامات لازم را انجام داد.

یعقوبی با تأکید بر حق و طاهر بودن معاملات ادامه داد: زور و حرام و احتکار و انبار کردن در معاملات باعث خودکشی جامعه شده که در قرآن آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اختلال اقتصادی را مقدمه‌ای بر خودکشی اجتماعی و فردی در جامعه عنوان کرد و گفت: مردم در خریدهای خود حد لازم را با توجه به روایات تا سه روز رعایت کنند و از حرص ورزیدن جلوگیری کنند.

وی در ادامه همچنین با توصیه به مردم در خصوص رعایت حد اعتدال در خریدهای روزانه خود ادامه داد: مردم نقش زیادی در نظم اقتصادی دارند و فروشنده‌ها و خریداران از حرص و طمع جلوگیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خطاب به دولت بر کار جهادی تأکید کرد و گفت: نباید دولتمردان به ساعت اداری مشغول شوند و باید در میان مردم حاضر شده و به عمل بپردازند و کارهای جهادی انجام شود و از سخنرانی‌ها کم کنند.

وی همچنین کامیون‌داران را به خویشتن‌داری دعوت کرد و افزود: کامیون‌داران در زمان جنگ بسیار به جبهه‌ها کمک کردند و اکنون نیز باید برای انقلاب کمک کنند و مانع از اختلال در مملکت شوند.

یعقوبی این برنامه‌ها را از سوی دشمنان دانست و گفت: صدمه به کامیون داران و ایجاد ناامنی برای آن‌ها فساد فی‌الارض است و نیروهای امنیتی با مجازات با این افراد برخورد کنند.

وی همچنین در ادامه هفته دفاع مقدس را هفته‌ای مهم برای  نظام و انقلاب برشمرد و گفت: دفاع جانانه، غیرتمندانه و عزتمندانه و جهاد با مال و جان در این سال‌ها انجام‌ شده و باید اکنون نیز این روحیه در جنگ اقتصادی ایجاد شود.

امام‌جمعه بجنورد در انتها سخنان رییس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را خوب توصیف کرد و افزود: دنیا به ترامپ خندید اما سخنان رییس‌جمهور خوب بود و می‌توان کفاره‌ای بر کم‌کاری‌های گذشته احتمالی دانست.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول