اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید جهاد اسلامی بر عدم مذاکره با صهیونیست‌ها و لزوم افزایش مقاومت

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با انتقاد از حملات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی تأکید کرد که ملت فلسطین بر روی راهکارهای سیاسی حساب باز نمی‌کند.

تأکید جهاد اسلامی بر عدم مذاکره با صهیونیست‌ها  و لزوم افزایش مقاومت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین تأکید کرد که حملات شهرک‌نشینان غاصب صهیونیستی علیه مسجد الاقصی رو به افزایش است.

این جنبش با بیان اینکه این جنگ از رهگذر حملات مستمر به مسجد الاقصی در حال انجام است با انتشار بیانیه‌ای به خطرناک بودن این یورشها اشاره کرد که همزمان با سیاستهای خصمانه آمریکا است؛ سیاستهایی که «در حمایت از شهرک‌سازی و یهودی‌سازی است».

خبرگزاری «فلسطین الیوم» اعلام کرد که جنبش جهاد در بیانیه خود اعلام بسیج عمومی کرده است.

در این بیانیه آمده است که مردم در مقابله با رژیم صهیونیستی کلام آخر را می‌زنند و باید بر حمایت از حقوق، اصول و مقدسات تأکید شده و هر گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نشود.

بر اساس این بیانیه، ملت فلسطین «به هیچ وجه بر روی راهکارهای سیاسی یا تلاش برای ایجاد فضای تازه به منظور [برگزاری] مذاکرات بیهوده حساب باز نمی‌کند بلکه بر اتحاد و افزایش مقاومت به عنوان گزینه و تنها راه حمایت از خاک و حقوق» خود تأکید دارد.

جهاد اسلامی از همه مردم فلسطین خواست که در «جمعه انتفاضه الاقصی» مشارکت داشته باشند و در نماز روز جمعه شرکت کنند.

این جنبش در ادامه با تأکید بر اینکه راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره در بیست و هفتمین جمعه خود ادامه دارد اعلام کرد که این جمعه شاهد مشارکت زیادی از مردم فلسطین خواهد بود.

در بیانیه مذکور آمده است که مشارکت فلسطینیان در این نماز جمعه پیامی است که میزان اصرار ملت فلسطین و آگاهی و درک مسئولیت و وظایف مطلوب را در سایه مشکلات کنونی که مسئله فلسطین با آن روبروست، نشان خواهد داد.

در پایان بیانیه بر لزوم آزاسازی همه زندانیان، رفع تحریمهای ظالمانه علیه نوار غزه، توقف هر اقدامی که می‌تواند تحقق مصالحه یا اتحاد را بر هم بزند و توقف هر گونه هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی تأکید شد.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول