اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

باقری:

مسئولیت‌ دانشگاه در کنار توسعه علمی‌، تربیت نیروی متخصص برای پاسخگویی به نیازهای جامعه است

قائم مقام وزیر علوم بر ضرورت استفاده از منابع و خدمات آموزشی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها باید در تولید کالای با کیفیت ایرانی و کیفی سازی آن و تامین قطعات مورد نیازبه بخش صنعت کمک کنند.

مسئولیت‌ دانشگاه در کنار توسعه علمی‌،  تربیت نیروی متخصص برای پاسخگویی به نیازهای جامعه است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، عبدالرضا باقری یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های دانشگاه در کنار توسعه علمی‌، ارتقای کیفیت و تربیت نیروی متخصص را پاسخگویی به نیازهای جامعه دانست و گفت: نقش دانشگاه‌ها باید در کمک به دستگاه‌های اجرایی در شرایط تحریم پررنگ باشد، همچون دوران دفاع مقدس که دانشگاه‌ها در تامین نیازهای واحدهای دفاعی و نظامی، کمک بسیاری کردند.

وی با بیان اینکه وارد شرایط جدیدی شده‌ایم و مدیریت دانشگاه نیز در این شرایط، سخت‌تر خواهد بود، بر نقش دانشگاه‌ها در مبارزه با تحریم، تاکید کرد و گفت: دانشگاه در ایجاد اعتماد و امید به آینده در گذر از مشکلات پیش رو نقش مهمی دارد.

 باقری افزود: به نظر می‌رسد مسئولیت در دانشگاه، به دلیل ماهیت ماموریت و ترکیب نیروی انسانی دانشگاه یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین مشاغل بوده است.

قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پایان، متذکر شد: اگر دانشگاه منشا همه تحولات هست، انتظار می‌رود این تحولات توسط رئیس دانشگاه دنبال شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول