اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

انقلاب اسلامی عامل چالش و اضمحلال نظام سرمایه‌داری است/ هیچ کمبودی در تبیین کارآمدی نظام اسلامی نداریم

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و ایادی استکبار به این واقعیت اذعان دارند که انقلاب اسلامی از منظر فرهنگی و نظامی عامل چالش و اضمحلال نظام سرمایه‌داری است.

انقلاب اسلامی عامل چالش و اضمحلال نظام سرمایه‌داری است/ هیچ کمبودی در تبیین کارآمدی نظام اسلامی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نصرت الله لطفی بعد از ظهر امروز در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا برگزاری یک جشن نیست بلکه نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی علیه انقلاب اسلامی درصدد توقف این نظام الهی است، تصریح کرد: هر کسی در این عرصه برای کشور کاری انجام دهد جهاد کرده است ، نگاهمان به ستاد باید به عنوان کار جهادی باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ورود به عرصه الهی و کار جهادی در راستای آرمان امام راحل و شهدا دو باور را می‌طلبد تا با شناخت و باور اعتقادی در خدمت مردم باشیم یکی قبول کردن حساسیت شرایط فعلی و دیگری بصیرت افزایی که باید در این زمینه مجاهدت کرد.

لطفی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی هیچ کاستی ندارد، گفت: این نظام مایه برکت و مباهات است و با وجود فراز و نشیب‌های فراوان در بخش‌های مختلف، کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی درخشان است و هیچ کمبودی در تبیین کارآمدی نظام دینی نداریم.

وی تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به مردم استفاده کنیم از فجر سال 1396 تا فجر 1397 چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را برای خدمات نظام مغتنم شمردیم بهمن ماه خروجی کار ما با نگاه تبیینی و آئینی خواهد بود و تجلی آن تجدید میثاق مجدد ملت با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز کرد: نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ آمریکا، اسرائیل و ایادی‌شان به یک واقعیت اذعان دارند که انقلاب اسلامی از منظر فرهنگی برای قدرت نظامی عامل چالش و اضمحلال نظام سرمایه داری خواهد بود.

لطفی با اشاره به اینکه دشمنان برای براندازی نظام اسلامی تمرکز بر ملت دارند، گفت: آنها به این نتیجه رسیدند اگر بخواهند نظامی را ساقط کنند باید ملت را از نظام جدا سازند.

وی ادامه داد: دشمن یک جنگ هوشمندانه و ترکیبی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده که با حفظ روحیه انقلابی و با کمترین خسارت و آسیب این مقطع را پشت سر خواهیم گذاشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: دشمن برای اینکه بتواند مردم را ناامید از آینده کند با ایجاد یأس در پی القای ناکارآمدی و سیاه نمایی نظام دینی است.

لطفی با اشاره به اینکه گرانی، تورم، بیکاری و کارکردهای ناصواب در جامعه وجود دارد، گفت: مسوولان نباید در این زمینه برخوردهای احساسی داشته باشند نباید یکدیگر را متهم کنیم و کارآمدی نظام را زیر سوال ببریم زیرا سلطنت طلبان، منافقان و بدخواهان نظام اسلامی از طریق فضای مجازی علیه نظام دینی شبهه‌افکنی می‌کنند که باید مردم را نسبت به این اتفاق هوشیار کنیم.

وی مانور انسانی را کارآمدترین مانور دانست و ابراز کرد: مردم در صحنه و با تجدید میثاق با امام و شهدا علاقمندی خودشان را به انقلاب نشان می‌دهند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شرایط حساس کشور خطاب به مسوولان تصریح کرد: اکنون جای نقد و گله نیست، باید کشور عرصه همدلی و وحدت واقعی کلمه دولت و ملت باشد، دشمن انقلاب اسلامی را هدف قرار داده که همه باید در برابر دشمن ید واحده باشیم.

لطفی بر لزوم مردمی بودن برنامه های چله انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید شائبه دولتی بودن از برنامه‌های چله انقلاب اسلامی دور شود و رویکرد برنامه‌های دنهه فجر باشد، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و به چالش کشیدن نظام سلطه باید نخستین ماموریت باشد.

وی با اشاره به اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی مختص انقلاب اسلامی نیست، ابراز کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز با بیکاری و معشیت اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، فقر قبل از انقلاب اسلامی ایران 46 درصد بود که اکنون به 9.5 درصد رسیده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول