اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نظام متکی بر مردم امکان شکست ندارد/ سلایق مختلف سیاسی برای حفظ انقلاب یدواحده باشند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نظام متکی بر مردم امکان شکست ندارد، امروز تمرکز دشمن بر مردم ایران است و از طریق جنگ نرم ترکیبی و هدف قرار دادن مردم تلاش دارد تا تصویر سیاهی از نظام اسلامی ارائه کند.

نظام متکی بر مردم امکان شکست ندارد/ سلایق مختلف سیاسی برای حفظ انقلاب یدواحده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نصرت الله لطفی ظهر امروز در همایش نقش روابط عمومی‌ها و رسانه در نکوداشت چله انقلاب اسلامی که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی و رسانه در هر عرصه‌ای پل ارتباطی مجموعه حاکمیت، نظام و مردم است، این رویکرد باید در سال جاری و در این مقطع سرنوشت‌ساز با حساسیت بیشتری دنبال شود.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم که حساسیت امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ آمریکا بعد از ناکارآمدی 39 ساله گذشته خودش و یاس و ناامیدی در عرصه نظامی علیه انقلاب اسلامی اکنون جنگ ترکیبی و هوشمندانه را علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است.

وی جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی نسبت به سال‌های گذشته را مهمتر، حساستر و پیچیده‌تر ارزیابی کرد و افزود: شناخت دشمن و آشنا بودن با توطئه‌های آن جزو ضروریات است تا بتوانیم برای مقابله با دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه درس عاشورا، شناخت وظیفه و عمل به هنگام بسیار مهم و بااهمیت است، بیان کرد: رسانه‌ها باید وظیفه خودشان را به درستی بدانند و عمل به موقع و به هنگام داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: امروز آمریکا با یک دولت و شخص طرف نیست بلکه با اسلام و جمهوری اسلامی و ملت مسلمان و مقتدر؛ خودش را طرف می‌بیند.

لطفی به سخنان رئیس مرکز مطالعات خاورمیانه کاخ ذلت بار سیاه هم اشاره‌ای کرد و ادامه داد: آمریکا و اروپا باور دارند که امروز بیش از هر چیزی اسلام آنها را تهدید می‌کند نه موشک بالستیک و امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت فرهنگی دنیای غرب را تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: آمریکا در سال‌های اخیر 7 هزار میلیارد دلار در این منطقه هزینه کرد و هیچ دستاوردی برای آنها نداشت که این مهم به دلیل نفوذ ایران در غرب آسیا بوده است در ذیل این تعریف باید گفت که آمریکا اکنون بر سر دو راهی قرار گرفته است یا باید از قدرت اول دنیا بودن چشم پوشی کند و یا باید مقاومت ایران را بشکند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه نظام متکی بر مردم امکان شکست ندارند، ابراز کرد: هر نظامی را می‌توان شکست داد که متکی بر مردم نباشد امروز تمرکز دشمن بر مردم ایران است و از طریق جنگ نرم ترکیبی و هدف قرار دادن مردم تلاش دارد تا تصویر سیاه از نظام اسلامی داشته باشد و با القای ناکارآمدی نظام دینی، اهداف شوم خودش را دنبال کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سه نوع اختلاف را پیگپری می‌کند، گفت: اختلاف بین مردم و مسوولان، اختلاف بین مردم با نظام و اختلاف بین مردم راهبرد دشمن است؛ باید هوشیار باشیم با هر سلیقه، گرایش و تفکر سیاسی؛ عقل و منطق اقتضاء می‌کند که ید واحد باشیم.

لطفی اتحاد و همدلی را لازمه چالش پیش رو خواند و ابراز کرد: وحدت و همدلی عملی نه شعاری بین دولت و مردم باید تقویت شود اگر می‌خواهیم از چالش جدی که با آن مواجه هستیم به راحتی عبور کنیم راه حل آن در اتحاد و همدلی است به برکت خون شهدا و حفظ روحیه انقلابی با کمترین آسیب از این چالش عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه اقتصاد و عملیات روانی بیان کرد: اولویت دشمن فشار و جنگ روانی است دشمن امروز منافقان، وطن فروشان، سلطنت طلبان خارجی و داخلی را به استخدام درآورده و با استفاده از شبکه مخرب مجازی در راستای شبهه افکنی و تمرکز بر افکار جوانان تلاش می‌کند ما هم باید جامعه هدف را بشناسیم و نسبت به دشمن مقابله به مثل داشته باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بیش از 80 درصد جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می‌دهند‎ گفت: بسیاری از نسل جوان ما در دوران انقلاب متولد نشده بودند و آن وضعیت اسفبار قبل از انقلاب را لمس نکردند، باید برای آنها تبیین شود که انقلاب اسلامی پس از گذشت سالها امروز به رشد و بالندگی رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات کشور ادامه داد: کدام انسان منصف و مسوول در کشور وجود دارد که گرانی کمرشکن فعلی را انکار کند، بیکاری، ازدواج و تورم رنج جدی جامعه است این را همه قبول داریم اما باید واقعیت‌ها را هم ببینیم که ایران اسلامی قبل از انقلاب در چه جایگاهی بوده و اکنون در چه جایگاهی قرار دارد.

لطفی بیان کرد: جمعیت کشور در سال 1357 حدود 35 میلیون نفر بوده و امروز به بالای 80 میلیون نفر رسیده است، انقلاب اسلامی 39 سال فشار، جنگ و تحریم را از سوی نظام استبدادی تحمل کرد و شرایط امروز انقلاب اسلامی با گذشته اصلا قابل مقایسه نیست.

وی گفت: هر دولتی که در انقلاب اسلامی روی کار آمده به این نظام خدمت کرده است باید ید واحد باشیم مظلومیت جمهوری اسلامی در تبلیغ و تبیین کارآمدی نظام اسلامی به اندازه کافی نبوده است که باید رسانه‌ها در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شعار چهل سالگی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته و امید به آینده» تصریح کرد: ما دستمان برای دفاع از انقلاب و کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی پر است اما خوب خدمات انقلاب اسلامی را تبیین نکریم تجربه ثابت کرده هر جایی با مردم صادقانه و بامنطق حرف زدیم همراهی و همدلی آنان را در صحنه داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی با جمهوری اسلامی در افتاده است، گفت: برای استکبار جهانی؛ جناح، دولت و تفکر سیاسی مطرح نیست اکنون بیش از هر چیزی حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

لطفی با تاکید بر اینکه باید آستین همت را بالا بزنیم و در این شرایط ضمن پرهیز از اقدامات احساسی به وظیفه انقلابی خودمان عمل کنیم، گفت: باید علیه نظام سلطه تمام ظرفیت و استعدادهای کشور را پای کار بیاوریم و دلمان به استیضاح یک وزیر خوش نباشد اینکه دو وزارتخانه بدون وزیر باشند ما هنر نکردیم، باید برای حفظ انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول