اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ملا نظری در گفت‌وگو با فارس:

تعلق ۷۶ پلاک و منزل اطراف دانشگاه الزهرا (س) از سال ۱۳۱۷ / ارائه تسهیلات به ساکنین نیازمند

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به تخلیه برخی منازل اطراف این دانشگاه در روزهای اخیر گفت: ۷۶ پلاک مرتبط با این دانشگاه که از سال ۱۳۱۷ مربوط به دانشگاه الزهرا (س) بوده است روزهای اخیر انجام شده و تلاش کرده‌ایم که تسهیلاتی را برای برخی نیازمندان ساکن در آنجا ارائه شود.

تعلق ۷۶ پلاک و منزل اطراف دانشگاه الزهرا (س) از سال ۱۳۱۷ / ارائه تسهیلات به ساکنین نیازمند

مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره تخلیه برخی منازل اطراف دانشگاه الزهرا و حضور یگان ویژه نیروی انتظامی برای این کار و التهاب ایجادشده در فضای مجازی در این خصوص گفت: واقعیت آن است که هرچه در شأن همسایه دانشگاه الزهرا قائل بودیم را برای حفظ آرامش و تخلیه این منازل انجام دادیم. ضمن اینکه هیچ تردیدی برای اجرای رأی تخلیه این منازل به دلیل واقع شدن در زمین‌های سنددار دانشگاه الزهرا وجود ندارد و حتی همسایگان هم به این رأی قائل هستند.

وی در مورد تاریخ سند تعلق این زمین‌ها به دانشگاه الزهرا افزود: سند مربوطه متعلق به قبل از انقلاب اسلامی و مربوط به سال ۱۳۱۷ است.

وی با بیان اینکه ساکنین این منازل به هیچ وجه به زور در این خانه‌ها اسکان پیدا نکرده‌اند، اظهار داشت: این خانه‌ها مربوط به کارگرانی بوده که به تناسب آن کار در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته و بعد از آن‌که شرکت مرتبط به کرج منتقل شده قاعدتاً باید این افراد هم به این شهر انتقال پیدا می‌کردند که متأسفانه این امر صورت نگرفته و از آن زمان تاکنون در این منازل ماندگار شده‌اند.

رئیس دانشگاه الزهرا با تکذیب حضور یگان ویژه نیروی انتظامی برای تخلیه این منازل و تحویل به این دانشگاه آن را فضاسازی شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: حضور پلیس صرفاً اتخاد تمهیداتی برای اجرای آرام این جابجایی بوده است.

ملانظری تصریح کرد: دانشگاه الزهرا برای قشر مستضعف ساکن در منازل اطراف خود تسهیلات و خدماتی را در نظر گرفته و خواهد گرفت، البته برخی از این افراد متمول و دارای چندین منزل هستند، لذا دلیلی برای کمک به آنها وجود ندارد ولی به آن دسته از نیازمندان ساکن در این منازل بر اساس بررسی‌ پرونده‌های آنها از سوی دانشگاه همچنان کمک‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان تعداد پلاک‌های این منازل را ۷۶ باب عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول