اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهردار تهران:

در اوج تحول شهری می‌گویند پروژه‌ها تعطیل شده است!

شهردار تهران در گلایه‌ای اعلام کرد: در اوج تحول و شروع تکمیل پروژه‌ها به شهرداری و شورای شهر می‌گویند پروژه‌های سطح شهر تعطیل شده است.

در اوج تحول شهری می‌گویند پروژه‌ها تعطیل شده است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،  محمدعلی افشانی در مراسم افتتاح تونل آرش اسفندیار ـ بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دوربرگردان غیرهم‌سطح بزرگراه شهید مدرس اظهار داشت: قول دادیم تا پایان شهریور ماه این پروژه‌‌ها به اتمام برسد که امروز به قول خود عمل کردیم و این پروژه‌ها قطعاً در سهولت زندگی شهروندان تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما باید به شهروندان امید آینده‌ای بهتر را بدهیم گفت: دولت لایحه درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها را مصوب کرد که جا دارد از رئیس‌جمهور و هیأت دولت تشکر کنیم؛ چراکه این لایحه کمک‌های خوبی را به شهرداری و مردم انجام می‌دهد.

شهردار تهران افزود: ما هم‌اکنون به دنبال احصا نیازهای امروز شهر تهران و تأمین منابع مالی موردنیاز هستیم و ازاین‌رو ۷۰۰ میلیارد تومان در مرحله اول اوراق مالی منتشر شد و تلاش می‌کنیم مابقی اوراق مشارکت را نیز تأمین کنیم.

افشانی بیان داشت: بر اساس تبصره ماده ۵ امسال باید ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان و همین‌طور ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای قطار شهری اختصاص یابد.

وی‌ ادامه داد: حوزه پسماند و قطار شهری از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری تهران برای جذب منابع مالی است.

شهردار تهران اظهار داشت: در آینده ادامه پروژه شهید صیاد شیرازی افتتاح خواهد شد.

افشانی بیان داشت: شهر تهران علی‌رغم محدودیت منابعی که دارد ولی با همراهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه‌های شهری را فعال کرده‌ایم ولی از سوی دیگر به شورا و شهرداری تهران می‌گویند که پروژه‌ها تعطیل شده است و در اوج تحول و شروع پروژه‌ها این حرف را می‌زنند.

وی افزود: خوب است به مردم برای اتمام پروژه‌ها و اقداماتی جدی‌تر در شهر امید دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول