اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

ورود تجهیزات مترو و آتش‌نشانی با دلار ۴۲۰۰ تومانی

شهردار تهران گفت: بر اساس مذاکرات صورت‌گرفته با دولت ورود تجهیزات مترو و آتش‌نشانی با ارز ۴۲۰۰ تومانی در حال بررسی است.

ورود تجهیزات مترو و آتش‌نشانی با دلار ۴۲۰۰ تومانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران در خصوص بهره‌برداری از تونل آرش، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دوربرگردان غیرهم‌سطح بزرگراه شهید مدرس ـ نلسون ماندلا، اظهار داشت: تونل آرش اسفندیار به بزرگراه آیت‌الله رفسنجانی امروز افتتاح شد. طول این پروژه ۲۵۰۰ متر است که ۱۴۴۵ متر آن تونل است.

وی‌ ادامه داد: احداث این پروژه برای انتقال بار ترافیکی از اتوبان صدر به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیار تأثیرگذار است.

شهردار تهران به افتتاح پروژه دوربرگردان غیر هم‌سطح بزرگراه شهید مدرس ـ نلسون ماندلا اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه دسترسی شرق به غرب نیز انجام شده است.

افشانی گفت:‌همزمان در شهر تهران دو پروژه در جنوب شهر در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی افتتاح شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پروژه‌های افتتاح‌شده پیوست‌های ترافیکی دارند گفت: از روزی که بنده به شهرداری تهران آمده‌ام تلاش شده همه پروژه‌های شهر تهران پیوست‌های محیط‌زیستی و ترافیکی داشته باشند.

شهردار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نیازهای شهرداری تهران با دلار ۴۲۰۰ تومانی تأمین می‌شود گفت: دولت بعضی از موارد را در این خصوص شاخص کرده است که در بعضی از حوزه‌ها بتوانیم از دلار ۴۲۰۰ تومانی استفاده کنیم.

افشانی افزود: در این خصوص مذاکراتی صورت گرفته تا تجهیزات مترو و تجهیزات آتش‌نشانی ازجمله نردبان‌ها را با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد کنیم و این مهم هم‌اکنون در دست بررسی است و باید تمامی آحاد جامعه باهم باشند تا از این مرحله نیز بگذریم.

در ادامه محسن هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تفاهم‌نامه‌های لازم با وزارت نفت منعقد شده است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که پروژه‌های اولویت‌دار را در دستور بهره‌برداری و افتتاح قرار دهیم و در این خصوص از شهردار تهران نیز تشکر می‌کنیم.

هاشمی گفت: امضای تفاهم‌نامه با وزارت نفت نیز انجام شده است و باید اقداماتی بر اساس این تفاهم‌نامه انجام شود و وزارت نفت راستی‌آزمایی کند که آیا اقدامات منعقد‌شده از سوی شهرداری تهران انجام شده است و سپس پرداخت داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول