اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع:

آماده کمک به اجرای طرح‌های وزارت نفت هستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح آماده اجرای طرح‌های وزارت نفت برای جلوگیری از خام فروشی نفت است.

آماده کمک به اجرای طرح‌های وزارت نفت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از صدا و سیمای مرکز بوشهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم افتتاح سه طرح پتروشیمی در عسلویه با حضور رئیس جمهور گفت:  این مراسم نمادی از اقتصاد مقاومتی، هوشمندی بلوغ و انسجام مدیریت اقتصادی کشور در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این سه طرح عظیم پتروشیمی بخشی از باروری اقتصاد کشور را به منصه ظهور رسانده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: متانول مرجان با ظرفیت یک میلیون و 650 هزار تن، فاز سوم پتروشیمی پردیس با توان تولید یک میلیون و 800 هزار تن اوره و 680 هزار تن آمونیاک و دماوند برای پشتیبانی از این طرح‌ها و 22 طرح پتروشیمی دیگر که در مجموع با سرمایه گذاری 1.3 میلیارد دلار به بهره برداری رسیده اند.

وی تصریح کرد: مدیران صندوق تامین اجتماعی نیروهای مسلح آماده‌اند در شرایط تحریم یکی از پاک‌ترین سرمایه‌های کشور را در ضروری ترین بخش‌های اقتصادی کشور سرمایه گذاری کنند و آن را در اختیار دولت قرار دهند.

امیر سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: جذاب شدن قیمت سهام پتروشیمی‌ها م‌ تواند آثار مهمی بر شرایط اقتصادی داشته باشد؛ هم نقدینگی را مدیریت کند و هم به ارزآوری و صادرات کمک کند.

وی تاکید کرد: صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح آماده اجرای طرح های وزارت نفت برای جلوگیری از خام فروشی نفت است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول